Ο Βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, κ. Χρήστος Γκόκας, πραγματοποίησε επίσκεψη στο Κ.Υ. Άρτας και συζήτησε με τον Διευθυντή και το υγειονομικό και λοιπό προσωπικό θέματα που αφορούν στη λειτουργία του Κέντρου Υγείας Άρτας και στα προβλήματα που έχουν προκύψει κατά τη διεξαγωγή των εμβολιασμών. Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό ενημέρωσαν τον κ. Γκόκα αναλυτικά για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, λόγω του μειωμένου προσωπικού που διαθέτει το Κ.Υ., καθώς το πρόβλημα επιδεινώθηκε από τις πρόσφατες μετακινήσεις των νοσηλευτών σε άλλες υγειονομικές μονάδες, αλλά και τα λειτουργικά ζητήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά κατά τους εμβολιασμούς. Όπως επίσης και για το πρόβλημα της μη επάρκειας των διαθέσιμων χώρων για τις αυξημένες, πλέον, λειτουργίες του Κ.Υ.. Ο κ. Γκόκας θέλοντας να βρεθούν άμεσα λύσεις στα προβλήματα του προσωπικού του Κ.Υ. Άρτας κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας για τα συγκεκριμένα θέματα, αλλά και για τα γενικότερα προβλήματα που αφορούν στον εμβολιασμό των συμπολιτών μας σε όλο το Νομό. Αρχικά αναφέρεται στις καθυστερήσεις που υπάρχουν σε ολόκληρη τη χώρα, όσον αφορά στους εμβολιασμούς και στην έλλειψη οργανωμένου σχεδίου από τη πλευρά της Κυβέρνησης για την επίτευξη του θωρακισμού των πολιτών σε όσο το δυνατόν πιο σύντομο χρονικό διάστημα, πέραν των καθυστερήσεων στις παραλαβές εμβολίων από τις εταιρείες. Ταυτόχρονα σημειώνει ότι ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί στην Άρτα στις αρχές του έτους αρχικά από τους υγειονομικούς και στη συνέχεια με τους ηλικιωμένους σε δύο κέντρα, ένα στο Νοσοκομείο Άρτας και ένα στο Κ.Υ. Άρτας με δύο γραμμές εμβολιασμού. Οι δύο γραμμές του Κ.Υ. λειτουργούν από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ. Όμως με τους τελευταίους προγραμματισμούς για αύξηση της συχνότητας των εμβολιασμών από 15 λεπτά σε 7, δημιουργούνται, ιδιαίτερα φαινόμενα συνωστισμού και καθυστερήσεων των προγραμματισμένων ραντεβού, με αποτέλεσμα να προκύπτουν προβλήματα σε σχέση με την ομαλή και ασφαλή προσέλευση των πολιτών και την εξασφάλιση των κατάλληλων υγειονομικών συνθηκών και για το προσωπικό και για τους πολίτες, σε συνδυασμό και με τους περιορισμένους χώρους που το Κ.Υ. έχει στη διάθεσή του.

Επιπλέον επισημαίνει την μεγάλη ανάγκη που υπάρχει σε υγειονομικό, ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, μετά και τις πρόσφατες μετακινήσεις, συνολικά 17 ατόμων, κυρίως νοσηλευτών, σε άλλες υγειονομικές μονάδες, καθιστώντας το έργο των υπολοίπων ιδιαίτερα δύσκολο αυτή τη περίοδο που υπάρχει αύξηση των απαιτητικών καθηκόντων τους. Ιδιαίτερα επίσης ο κ. Γκόκας τονίζει την έλλειψη ενημέρωσης για την έναρξη λειτουργίας, των εμβολιαστικών κέντρων, στα Κ.Υ. Βουργαρελίου, Αγνάντων, και Καλεντίνης, αλλά και για τις εξελίξεις σε σχέση με τις ενέργειες για την εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού και την τοποθέτηση του απαιτούμενου προσωπικού. Έτσι οι ηλικιωμένοι του ορεινού όγκου του Νομού Άρτας αναγκάζονται να μετακινηθούν, διανύοντας μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις για να μεταβούν στα πλησιέστερα εμβολιαστικά κέντρα που βρίσκονται μόνο στην πόλη της Άρτας, χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψη αν έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν και από πλευράς υγείας, με δύσκολες καιρικές συνθήκες, αλλά και εάν έχουν και την οικονομική δυνατότητα για το κόστος της μετακίνησής τους. Τέλος ο κ. Γκόκας έθεσε σημαντικά ερωτήματα στον αρμόδιο Υπουργό, σχετικά με το Σχεδιασμό για τον εμβολιασμό του γενικού πληθυσμού του Νομού Άρτας, για τις άμεσες ενέργειες για την κάλυψη των ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στο Κ.Υ. Άρτας, αλλά και στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας, για τη διάθεση περισσότερων χώρων του κτιρίου για τη λειτουργία του Κ.Υ. Άρτας, για την έναρξη των εμβολιασμών στα Κ.Υ. Βουργαρελίου, Αγνάντων, και Καλεντίνης και την ενίσχυσή τους με το απαραίτητο προσωπικό, για τον τρόπο που θα εξυπηρετούνται οι συμπολίτες μας του ορεινού όγκου του Νομού στις μετακινήσεις τους προς τα εμβολιαστικά κέντρα της Άρτας, για το σχεδιασμό, εφόσον υπάρχει, σχετικά με τη λειτουργία κινητών συνεργείων εμβολιασμού, αλλά και για το χρονικό και ποσοτικό προγραμματισμό για τη διανομή των εμβολίων στο Νομό Άρτας

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!