Μεγαλώνει η λίστα των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου που κατεβάζουν ρολά, αφήνοντας σε εκκρεμότητα παραγγελίες προϊόντων για τα οποία έχουν εισπράξει το αντίτιμο. Αυτή φαίνεται να είναι η περίπτωση του online καταστήματος «365shop» της 365 shop gr Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, που ίδρυσε τον Μάιο του 2019, με έδρα την Κατερίνη, ο Ιωάννης Φιλουκατζής.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα αρχικά ενημέρωνε τους πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων είναι 4 έως 10 εργάσιμες ημέρες, στη συνέχεια έπαψε να ανταποκρίνεται σε e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις για να σταματήσει, τελικά, να λειτουργεί. Να έχει δηλαδή, διαδικτυακή παρουσία, δεδομένου ότι δεν διέθετε φυσικό κατάστημα.

Μερικούς μήνες πριν, στις 9 Φεβρουαρίου ο ιδρυτής και μοναδικός εταίρος της 365 shop gr Μονοπρόσωπη Ιωάννης Φιλουκατζης πούλησε στον Νικόλαο Τσεσμερτζή το 100% της συμμετοχής του (60 εταιρικά μερίδια) με συνολική αξία 6.000 ευρώ. Ως αποτέλεσμα, ο νέος εταίρος και διαχειριστής της ΙΚΕ είναι ο Ν. Τσεσμερτζής, σύμφωνα με το άρθρο 9 του καταστατικού της το οποίο τροποποιήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου.

Η τελευταία τροποποίηση του καταστατικού περιλαμβάνει και την αλλαγή έδρας της εταιρείας από την οδό Κολοκοτρώνη 11 στην Κατερίνη στην οδό Δημητρίου Κατσούλη 4 στον Άγιο Στέφανο.

Δύο μήνες, δηλαδή, προτού κατεβάσει ρολά το e-shop , το 100% του μετοχικού του κεφαλαίου άλλαξε χέρια και άλλαξε έδρα.

Με τον αριθμό των καταναλωτών, που πραγματοποίησαν αγορές και πλήρωσαν το σύνολο του αντιτίμου, χωρίς να έχουν παραλάβει ποτέ το προϊόν, η διαδικτυακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών Skroutz.gr -που διαθέτει και marketplace- με την οποία συνεργαζόταν το 365shop, ανακοίνωσε το Σάββατο ότι διακόπτει τη συνεργασία.

Σε κάθε περίπτωση, μεγάλος αριθμός εξαπατηθέντων καταναλωτών ετοιμάζεται να καταθέσει μηνύσεις κατά της εταιρείας.

Η ανακοίνωση της Skroutz

H εταιρεία αναφέρει τα εξής. «Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας.

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους».

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!