Δεν άνοιξε τα χαρτιά του ως προς το τι πρόκειται να πράξει η Διαχειριστική Αρχή του ΕΣΠΑ σε σχέση με τον προβληματικό δρόμο Βογιάνου-Πανηπειρωτικό, γνωστό και ως μεγάλο δακτύλιο των Ιωαννίνων, ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης.

Στη διάρκεια της συνεδρίασης της Περιφερειακής Επιτροπής, το πρωί της Τρίτης, αναφέρθηκε στο έργο που έχει βαλτώσει λόγω της ανάγκης βελτίωσης της μελέτης του σε ένα κομμάτι που είναι βέβαιο πως δεν μελετήθηκε σωστά και το χειμώνα με τις πολλές βροχές θα πλημμυρίζει… απαντώντας ο Περιφερειάρχης στην κριτική και τα αιτήματα της δημοτικής αρχής του Δήμου Ιωαννιτών, να λάβει την απόφαση η Διαχειριστική Αρχή και να δώσει το πράσινο φως της χρηματοδότησης των επιπλέον 2 εκατ. ευρώ για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί ο σημαντικότατος για το λεκανοπέδιο, οδικός άξονας.

Διαβάστε σχετικά

Μεγάλος δακτύλιος: Η καθυστέρηση στην κατασκευή του δρόμου και οι ευθύνες

Ο Περιφερειάρχης Ηπείρου μιλώντας για άσχετο θέμα για την κατασκευαστική εταιρεία ΕΡΓΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Πατρών, η οποία είναι ανάδοχος και του συγκεκριμένου οδικού άξονα, όπως και όλων των μεγάλων έργων οδικών υποδομών που είναι σε εξέλιξη στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων τα τελευταία χρόνια, ανέφερε πως θα κάνει “ότι του πει η επιστήμη”

“Πρέπει να ψάξω τα θεμέλια προτού να φτάσω τη σκεπή. Έχω άγχος για να μην μας πει κάποιος αύριο ότι δώσαμε 3 εκατ. ευρώ έτσι στην ΕΡΓΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Πατρών” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Νέα μελέτη για τον υπό εξέλιξη έργο

Εν τω μεταξύ, η Περιφερειακή Επιτροπή ενέκρινε κατά πλειοψηφία σήμερα μια νέα μελέτη για τον κυκλοφοριακό φορτίο στην είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων και συγκεκριμένη στην Εθνικό Οδό Ιωαννίνων – Άρτας, στο κομμάτι του δρόμου που ανασκευάζεται σήμερα από την Περιφέρεια Ηπείρου, συμπεριλαμβανομένου του πανάκριβου λεγόμενου “κόμβου Επισκοπικού”…

Στις ενστάσεις των περιφερειακών συμβούλων της μειοψηφίας πως είναι παράλογο να έρχεται ενόσω είναι σε εξέλιξη το έργο να μετρηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος ενώ αυτό έπρεπε να είχε γίνει σωστά εξ αρχάς, ο Περιφερειάρχης είπε πως είναι μεγάλος ο όγκος των αυτοκινήτων που κινούνται στο συγκεκριμενο άξονα καθημερινά και ίσως απαιτηθούν και νέα συμπληρωματικά έργα…

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!