Ανάσα δροσιάς στο νησί των Ιωαννίνων για τους ωφελούμενους του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων
Στο πλαίσιο των δράσεων που αναπτύσσει το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.), μαζί με την Πρόεδρο της Α.Μ.Κ.Ε. «Η ΜΕΡΙΜΝΑ» κα Μέγα Βασιλική και την εκπρόσωπο του Δ.Σ. στη δομή κα Βλασίου Σόφη, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Ιουνίου μία όμορφη εκδρομή για τους ωφελούμενους στο νησάκι των Ιωαννίνων.
Η διεύθυνση του ΚΗΦΗ ευχαριστεί θερμά την Πρόεδρο της Κοινότητας Νήσου κα Λεοντίου Γεωργία για την φιλοξενία της.
Κατά την επίσκεψη στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία μέσα από την εξαιρετική ενημέρωση του Πατέρα Νεκτάριου, να μάθουν για την ιστορία του Ναού.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με καφεδάκι κάτω από τη δροσιά των πλατάνων της πλατείας.
Οι ωφελούμενοι ανυπομονούν για την επόμενη εξόρμηση, τον Σεπτέμβριο.
Καλό καλοκαίρι με Υγεία!
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033