Σε ανάρτηση του,σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών,ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Στεφος,αναφέρει τα εξής:

“Το Υπουργείο Παιδείας, ευτυχισμένο από την καθολική επιτυχία της τηλεκπαίδευσης , θέλει τώρα (10-12-2020) να αξιολογήσουν οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας εκπαίδευσης τους μαθητές τους εξ αποστάσεως.!!
Και στέλνει οδηγίες τεχνικές, ωραιότατες και κατατοπιστικές για το πόσο όμορφα,εύκολα και αντικειμενικά θα αξιολογηθούν οι μαθητές. 

Και πώς δεν θα αντιγράψουν βέβαια! 
Μαθητές που δεν έχουν κάνει ούτε μια…ώρα μάθημα, μαθητές που αδυνατούν να μπουν στο webex, μαθητές που με ένα κινητό τηλέφωνο μόλις και μετά βίας ακούν το μάθημα, μαθητές που αυτοενοχοποιούνται, που υποφέρουν από τον αποκλεισμό τους, μαθητές που έπαψαν βίαια να είναι μαθητές εδώ και δύο μήνες. 

Και οι εκπαιδευτικοί; 
Ε καλά, οι εκπαιδευτικοί πρόθυμα πρέπει να κάνουν το ψηφιακό άλμα στην κατάργηση της παιδιαγωγικής και της ηθικής. Να υλοποιήσουν αξιολόγηση με μέσα που περιγράφονται βαρύγδουπα ως ψηφοφορία -δημοσκόπηση. 
Και αν το αποτέλεσμα βγει 65% αποχή; Αν οι μαθητες επιλέξουν δεν ξέρω/δεν απαντώ; Αν απαντήσουν ότι δεν έχουν διδαχθεί καμία ύλη;
Ας σοβαρευτουν εκεί στο πολύπαθο Υπουργείο της Παιδειας.Η αξιολόγηση Κεραμέως απέχει απόσταση μεγάλη από κάθε παιδαγωγική διαδικασία. Είναι η αξιολόγηση που αρμόζει στους άριστους ,όπως τους έχουν ορίσει στο μυαλό τους . Αλλά δεν είναι τα παιδιά μας. 
Και απευθύνεται σε εκπαιδευτκούς που μόνο υλοποιούν αλλά δεν νοιάζονται, δεν νιώθουν τις δυσκολίες ; 
Πόση υποτίμηση πια μπορεί να σηκώσουν στους ώμους τους; 
 Στόχος αυτή την εποχή είναι να επανέλθουν οι κανονικές επαιδευτικές διαδικασίες,να ανοίξουν τα σχολεία,να πιάσουμε το νήμα από κει που το αφήσαμε, να αποκατασταθεί η ψυχική σχέση μαθητών- εκπαιδευτικών, να αισθανθούμε ξανά τι σημαίνει μαθησιακή διαδικασία.Ας παραταθεί το τετράμηνο, ας μη κατατεθεί βαθμολογία στο α΄τετράμηνο, είναι πιθανές λύσεις και είναι δευτερεύουσας σημασίας. 
Οι εκπαιδευτικοί έχουν χρέος να αντισταθούν στην παρωδία και την αυτοκατάργησή τους. 
Η ΟΛΜΕ έχει υποχρέωση να πάρει θέση. Οι σύλλογοι διδασκόντων χρειάζεται να αρνηθούν να γίνουν μια ακόμα φορά πιόνια.Να προστατεύσουν τους μαθητές τους από την επιτελική αναλγησία του υπουργείου Παιδείας.Γιατί αυτή η αξιολόγηση δεν είναι επειδή αγνοούν την πραγματικότητα της τηλεκπαίδευσης. 
Αυτή η αξιολόγηση είναι στον πυρήνα της ιδεολογίας του νεοφιλελευθερισμού: απαξίωση του δημοσιου σχολείου με κάθε τρόπο,σ’όλες τις εκφάνσεις του. Και μετά αξιολόγησή του ως αποτυχημένου και άχρηστου.
Επειδή λοιπόν τίποτε δεν γίνεται από ανεπάρκεια αλλά όλα έχουν συγκεκριμένο στόχο δεν θα τους περάσει.”

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!