Η κρίση δεν έχει αναγκάσει τις Ελληνικές οικογένειες να σταματήσουν το φροντιστήριο στα παιδιά τους. Σε ποσοστό 91% τούς παρέχουν εξωσχολική υποστήριξη, παρά το γεγονός πως το εισόδημά τους κυμαίνεται από 1.501 – 2.000 ευρώ.Το ποσοστό αυτό φτάνει το 94% για εισοδήματα πάνω από 2.000 ευρώ, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως οικογένειες με μηναίο εισόδημα μόλις 500 ευρώ, που κινούνται στα όρια της φτώχειας, κάνουν τα «αδύνατα δυνατά» και σε ποσοστό 65% παρέχουν στα παιδιά τους μαθήματα εκτός σχολείου.Αυτό προκύπτει από έρευνα, που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής από την εταιρία Palmos Analysis, τα στοιχεία της οποίας παρουσιάστηκαν στην ετήσια εκδήλωση του Σ.Ε.Φ.Α.Η έρευνα έγινε με τυχαία δειγματοληψία, πανελλαδικά, το χρονικό διάστημα 11 Δεκεμβρίου 2013 – 19 Ιανουαρίου 2014, σε 534 γονείς και κηδεμόνες αποφοίτων Ενιαίου Λυκείου της τελευταίας πενταετίας (από το 2009 και μετά), άνδρες και γυναίκες.Τα συμπεράσματά της είναι τα εξής:

-Τέσσερις στους 5 μαθητές (80%) έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Λυκείου.
Βασικός λόγος για την έλλειψη εξωσχολικής υποστήριξης στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναφέρεται η οικονομική δυσχέρεια (47%).
-Ένας στους 3 μαθητές που δεν έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του λυκείου δεν συμμετέχει στις πανελλήνιες εξετάσεις και προέρχεται από χαμηλά εισοδηματικά στρώματα. Για τους συγκεκριμένους μαθητές, άλλωστε τίθεται και μπαίνει το μεγάλο πρόβλημα του «Κοινωνικού Αποκλεισμού».
-Το ποσοστό αποτυχίας στους μαθητές με εξωσχολική υποστήριξη είναι 12%, ενώ στους μαθητές χωρίς εξωσχολική υποστήριξη στο Λύκειο είναι τριπλάσιο (35%).

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!