Δημοτικά τέλη: Τέλος η πληρωμή μέσω λογαριασμών ρεύματος (video)

Αλλαγές στον τρόπο πληρωμής των δημοτικών τελών φέρνει η κυβέρνηση, με στόχο την αποσύνδεσή τους από τους λογαριασμούς ρεύματος και την εφαρμογή νέου συστήματος από την 1η Ιανουαρίου 2028.

Δημοτικά τέλη: Τέλος η πληρωμή μέσω λογαριασμών ρεύματος (video)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο καταβολής των δημοτικών τελών προανήγγειλε από τη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ο υπουργός ανακοίνωσε ότι προωθείται ρύθμιση με στόχο την αποσύνδεση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, ένα αίτημα που, όπως είπε, έχει τεθεί τόσο από τις εταιρείες ενέργειας όσο και από τους δήμους.


Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στο νομοσχέδιο θα προστεθεί πρόβλεψη για την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, ώστε να διαμορφωθεί νέο σύστημα καταβολής των δημοτικών τελών.

Όπως ανέφερε ο κ. Λιβάνιος, στόχος είναι «να αποχωριστούν τα τέλη από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», ώστε οι εταιρείες ενέργειας να μην έχουν πλέον την ευθύνη είσπραξής τους.

Η εφαρμογή του νέου συστήματος δεν θα γίνει άμεσα. Όπως διευκρίνισε ο υπουργός Εσωτερικών σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες, σε πρώτη φάση δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο πληρωμής των δημοτικών τελών, καθώς απαιτείται χρόνος για τη δημιουργία του αναγκαίου πληροφοριακού συστήματος και του κατάλληλου μηχανισμού.

Στόχος της κυβέρνησης είναι το νέο μοντέλο να τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2028.

Με βάση τον υφιστάμενο σχεδιασμό, το σύστημα θα θυμίζει τον τρόπο πληρωμής του ΕΝΦΙΑ. Τα δημοτικά τέλη θα εκδίδονται μία φορά τον χρόνο και θα μπορούν να εξοφλούνται σε 12 δόσεις, χωρίς να εισπράττονται πλέον μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google