Του Παναγιώτη Μπούρχα
Ήταν ένας “ξένος” που δεν κατάφερε να εγκλιμαστεί στα Ιωάννινα;
Ήταν ένας περίεργος, συγκρουσιακός τύπος που του έφταιγαν όλοι και όλα;
Ήταν ένας δικομανής καλλιτεχνικός διευθυντής, με δεκαετή μάλιστα προϋπηρεσία στη μάχιμη δικηγορία, εφόσον κατέχει και τις σχετικές σπουδές στη νομική που ξαφνικά αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέατρο;
Ήταν ένας καλλιτεχνικός διευθυντής πολύ woke… για να τον αντέξουν τα συντηρητικά αντανακλαστικά πολιτισμού της “μικρής μας πόλης”;
Ένα ή όλα αυτά μαζί τα επιχειρήματα… μπορεί να υιοθετήθηκαν ή να έπεισαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Ιωαννίνων που στη συνεδρίαση της περασμένης εβδομάδας, οδήγησαν στην αποδοχή της παραίτησης του Τάσου Αγγελόπουλου από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή, η οποία είχε αποσταλεί νωρίτερα, στον πρόεδρο του ΔΣ, Γιώργο Καψάλη. Η μεγάλη πλειοψηφία στη λήψη της σχετικής απόφασης ενδεχομένως εύλογα οδηγεί τον κάθε τρίτο να πιστέψει πως η προβληματική σχέση ανάμεσα στον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή από τη Θεσσαλονίκη και τον οργανισμό του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, οφειλόταν στον παραιτηθέντα.
Φαίνεται όμως, πως δεν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, παρά το συναινετικό πνεύμα της δημόσιας δήλωσης παραίτησης του Τ. Αγγελόπουλου που έγινε μέσω του λογαριασμού του στο Facebook – εδώ.
Το email με τα 20 (!) συνημμένα που εστάλη από τον κ. Αγγελόπουλο, την παραμονή της συνεδρίασης του ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ, σε όλα τα μέλη του ΔΣ, με κοινοποίηση στο Δήμαρχο Θωμά Μπέγκα και το γενικό γραμματέα του ΔΗΠΕΘΕ Κ. Μπαμπασίκα, αποτυπώνει μια κατάσταση που δε δείχνει υγεία για το τοπικό Θέατρο και μάλιστα, υποδηλώνει μια άρνηση των διοικούντων να “σπάσουν αυγά”, με τα συγκεκριμένα καταγγελλόμενα ως κακώς κείμενα που αρχίζουν και τελειώνουν σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
Τον εργασιακό εκφοβισμό για τον οποίο καταγγέλθηκε ο παραιτηθείς από υπαλλήλους του θεάτρου, υποστηρίζει πως τον υπέστη επί μήνες ο ίδιος, από ανώτερη υπάλληλο του ΔΗΠΕΘΕ και παρότι για τις κακές συμπεριφορές της προϊσταμένης διαμαρτυρήθηκε επανειλημμένα ο ίδιος τόσο προς τον πρόεδρο του θεάτρου, όσο και προς το Δήμαρχο και το γενικό γραμματέα, τίποτα δεν έγινε που να τον καλύψει.
Το παρόν σημείωμα όφειλε να γραφτεί, αφενός γιατί τα όσα λέει η άλλη πλευρά, υπερασπιζόμενη τον εαυτό της, ακούγονται ιδιαίτερα σοβαρά και αφετέρου, γιατί αν όντως, οι καταγγελλόμενοι μηχανισμοί εντός του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Ιωαννίνων λειτουργούν όπως καταγγέλλει ο παραιτηθείς, φαίνεται πως τους ανέχτηκαν οι πολιτικές διοικήσεις του Δήμου των τελευταίων πολλών ετών και εναπόκειται στην παρούσα διοίκηση Μπέγκα, η πολιτική ευθύνη να ασχοληθεί με τις καταγγελίες και να εξετάσει την έστω μικρή πιθανότητα να ισχύουν…
Το γεγονός ότι υπήρξε ένα βελούδινο “διαζύγιο” ανάμεσα στο ΔΗΠΕΘΕ και τον Τ. Αγγελόπουλο, αλλά και η διαπαραταξιακή συναίνεση στην αποδοχή της παραίτησης του τελευταίου, δεν πρέπει να αποτελέσουν το άλλοθι για να συνεχίζει το θέατρο να λειτουργεί ως “τσιφλίκι” κάποιων λίγων υπηρεσιακών παραγόντων, εφόσον, ξαναλέμε, μπορούν να πιστοποιήσουν υπάλληλοι και μέλη του ΔΣ πως όντως, τέτοια δείγματα υπάρχουν…
Ακολουθήστε το
στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.