Στην τελετή εγκαινίων της 36ης Έκθεσης Philoxenia, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης, στη Θεσσαλονίκη, παραβρέθηκαν η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, κι ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης.
Στον χαιρετισμό της, η πρόεδρος του ΕΟΤ έκανε έναν σύντομο απολογισμό για το 2021, σημειώνοντας πως «εν μέσω παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, η διεθνής κοινότητα ψήφισε Ελλάδα, κάτι που αποδεικνύουν τα νούμερα εσόδων και αφίξεων και οι πολλαπλές βραβεύσεις».

Remaining Time -0:00
Fullscreen
Mute
Η κ. Γκερέκου αναφέρθηκε ακόμα στο νέο επικοινωνιακό πλάνο που κατάρτισε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού για το 2022, τονίζοντας πως «το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού σέβεται το περιβάλλον, τον πολιτισμό, και την αυθεντικότητα των τοπικών προορισμών. Κι ακολουθώντας τις παραπάνω στρατηγικές, καταρτίσαμε ένα επικοινωνιακό πλάνο που προωθεί νέους, λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και την ανάδειξη της Ελλάδας σε προορισμό για όλον τον χρόνο και προβάλλει μια Ελλάδα ως μαγικό καλειδοσκόπιο αυθεντικών, βιωματικών εμπειριών. Άλλωστε, η σύζευξη πολιτισμού και τουρισμού με την ευρύτερη έννοια του ευ ζην, αποτελεί το αυθεντικό τουριστικό προϊόν εμπειρίας της Ελλάδας και εκεί βρίσκεται το κλειδί για την ενίσχυση της χώρας ως διεθνές brand».

 

Ειδικές καμπάνιες για χειμερινό τουρισμό – city breaks

Από την πλευρά του, ο γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά βρίσκομαι ξανά στη Διεθνή Έκθεση Philoxenia, στη Θεσσαλονίκη. Μετά από δύο χρόνια απουσίας, το γεγονός ότι γίνεται και πάλι η έκθεση δια ζώσης είναι και ένα σήμα αισιοδοξίας για σταδιακή επιστροφή μας  στην κανονικότητα».

Ο κ. Φραγκάκης επισήμανε ότι «ο ελληνικός τουρισμός πέτυχε εξαιρετικές επιδόσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού, και στη Μακεδονία. Όμως, έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο χειμώνα για τις τουριστικές επιχειρήσεις κι οφείλουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας να τις ενισχύσουμε. Γι’ αυτό ανακοινώσαμε με τον υπουργό κ. Κικίλια, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της ΠΟΞ, την ειδική καμπάνια του ΕΟΤ για την ηπειρωτική Ελλάδα, τον χειμερινό τουρισμό.  Αντίστοιχη πρωτοβουλία παίρνουμε και για τα city breaks, ώστε να τονώσουμε τον τουρισμό των πόλεων μας ειδικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Καταλήγοντας, παρατήρησε πως «βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι για τον ελληνικό τουρισμό και με καλή συνεργασία και ενότητα μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα το 2022. Κυρίως, όμως, μπορούμε από τώρα να χτίσουμε το νέο τουριστικό μας προϊόν για την επόμενη πενταετία».

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!