“Ο κ. Καχριμάνης αντιλαμβανόμενος, για μια ακόμα φορά, τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα που δημιουργεί ο ανισόπεδος κόμβος στην οδό Νιάρχου, προσπαθεί με αποσπασματικές κινήσεις να διορθώσει τα αδιόρθωτα, παραβλέποντας ανεξήγητα την μόνη διορθωτική κίνηση που επιβάλλεται να κάνει. Και αυτή δεν είναι άλλη από την αντικατάσταση του ανισόπεδου κόμβου με έναν ισόπεδο κυκλικό όπως γίνεται σε όλες τις πόλεις της χώρας.

 

Έτσι  εντρυφώντας στο θέμα  και έχοντας και την «επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος» εν είδει οράματος, προβαίνει (με μια ακόμα αλλαγή του σχεδιασμού) στην προσθήκη ενός ακόμα κυκλικού κόμβου δίπλα στον ανισόπεδο, όπως φαίνεται στο συνημμένο σχέδιο, περιπλέκοντας ακόμα περισσότερο τα πράγματα και τις κινήσεις των εποχούμενων.

 

Την ώρα που, κατά κοινή παραδοχή, η δρομολογημένη επέκταση της ΙΟΝΙΑΣ οδού σε ΒΙ.ΠΕ- Καλπάκι – Κακκαβιά θα αποφορτίσει  κυκλοφοριακά πλήρως την Περιφερειακή καθιστώντας τον ανισόπεδο αχρείαστο (που ούτως ή άλλως και με τα σημερινά δεδομένα δεν στοιχειοθετείται η αναγκαιότητά του), ο κ. Καχριμάνης επιμένει σε άσκοπο ξόδεμα εκατομμυρίων ευρώ.

 

Λεφτά υπάρχουν…… ξοδεύονται ασκόπως..  με αποτέλεσμα να γιγαντώνονται τα έργα χωρίς να λύνουν τα προβλήματα…..

Και τα λεφτά που ξοδεύονται είναι δημόσιο χρήμα..!!

 

Ακόμα αναμένονται εξηγήσεις σοβαρές από τον κ. Καχριμάνη για τον λόγο της επιμονής του στον ανισόπεδο, όταν έχει πολλάκις «ομολογήσει»  το αχρείαστο αλλά και το επιζήμιο της κατασκευής του… 

 

Όσα κατά καιρούς ανέφερε (όπως και οι προθύμως σπεύσαντες σε στήριξη των σοφιστειών του) ως ανασταλτικούς παράγοντες (δεδικασμένο ΣτΕ,  “τελειότητες” μελέτης, κίνδυνος απένταξης από το ΕΣΠΑ, διαβούλευση περιβαλλοντικών όρων κ.λ.π.) για την τροποποίηση της μελέτης, έχουν προ πολλού καταρριφθεί… 

 

Άλλωστε ούτε αυτός τα πίστευε σοβαρά..

 

Ο κ. Καχριμάνης θα πρέπει να  αντιληφθεί ότι ο σχεδιασμός της οδού με λειτουργικά χαρακτηριστικά ΒΙΙ (ταχείας κυκλοφορίας) δεν μπορεί να υλοποιηθεί αφού πληθώρα στοιχείων (σχεδόν όλα τα πεζοδρόμια εκτός προδιαγραφών, προσβάσεις με ανορθόδοξο και επικίνδυνο σχεδιασμό, επικίνδυνες είσοδοι-έξοδοι στον κυρίως άξονα, περιπορείες χιλιομέτρων, αχρείαστος ανισόπεδος κ.λ.π.) πάσχουν και καθιστούν τον δρόμο εξαιρετικά επικίνδυνο. 

 

Ο δρόμος θα πρέπει να επασχεδιαστεί με λειτουργικά χαρακτηριστικά ΓΙΙΙ (αστική αρτηρία) τουλάχιστον μέχρι το Νοσοκομείο… 

 

Είναι απολύτως εφικτό και το πλέον δόκιμο.

 

Αλλιώς ο κ. Καχριμάνης θα φέρει την ευθύνη από πιθανή ενδεχομένως,  απένταξη του έργου από το ΕΣΠΑ.. 

 

Και τότε τα εκατομμύρια στην ΤΕΡΝΑ θα μοιάζουν με σταγόνα στον ωκεανό…”

 

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!