Εργαζόμενοι ΟΤΑ Ιωαννίνων: Στάση εργασίας για την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών καθαριότητας

Στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο Ιωαννίνων ανακοίνωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Ιωαννίνων, αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση της αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων και της πλύσης κάδων.

Εργαζόμενοι ΟΤΑ Ιωαννίνων: Στάση εργασίας για την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών καθαριότητας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Στάση εργασίας για την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι τη λήξη της βάρδιας, αποφάσισε ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Ιωαννίνων, αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου Ιωαννιτών.

Παράλληλα, ο Σύλλογος καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:00 μπροστά στο Δημαρχείο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Δημοτική Αρχή φέρνει προς ψήφιση στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής την ιδιωτικοποίηση της αποκομιδής και μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων, καθώς και της υπηρεσίας πλύσης κάδων απορριμμάτων.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων τονίζει ότι στις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων «δεν χωράνε εργολάβοι» και υποστηρίζει ότι οι καθαρές πόλεις χρειάζονται στελέχωση των υπηρεσιών καθαριότητας, επισκευή και συντήρηση των μηχανημάτων και σταδιακή ανανέωση του στόλου.

Όπως αναφέρει, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας του Δήμου Ιωαννιτών και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής, επισημάνθηκε ότι το πλυντήριο κάδων, μετά από δύο χρόνια καθυστέρησης στην επισκευή του, τέθηκε σε λειτουργία και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της υπηρεσίας, χωρίς να απαιτείται σύμβαση με εργολάβο.

Για την αποκομιδή και μεταφορά των ογκωδών αντικειμένων, οι εργαζόμενοι επιμένουν ότι με σωστή διαχείριση προσωπικού και οχημάτων η υπηρεσία μπορεί να λειτουργήσει από τον Δήμο, χωρίς την παρέμβαση ιδιώτη.

Ο Σύλλογος τονίζει ότι αυτό που απαιτείται είναι σωστός σχεδιασμός, πολιτική στόχευση, στελέχωση των υπηρεσιών, συντήρηση των μηχανημάτων και ανανέωση του στόλου. Όπως υποστηρίζει, εάν η υπηρεσία παραμένει υποστελεχωμένη και χωρίς μέσα, τότε ο ιδιώτης εμφανίζεται ως «μόνη λύση».

Στην ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος καλεί τη Δημοτική Αρχή να στηρίξει τον δημόσιο χαρακτήρα της Υπηρεσίας Καθαριότητας και να σταθεί απέναντι στις πολιτικές που, όπως αναφέρει, οδηγούν στη διάλυση των κοινωνικών υπηρεσιών.

Οι εργαζόμενοι δηλώνουν ότι αγωνίζονται για τον δημόσιο χαρακτήρα της Υπηρεσίας Καθαριότητας, για να μην απολυθεί κανένας συμβασιούχος συνάδελφος και για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google