Την αντίθεσή τους στην παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού και των τριών κάθετων οδικών αξόνων της για χρονική περίοδο 35 χρόνων, εξέφρασαν σε σημερινή συνέντευξη Τύπου οι εργαζόμενοι στην εταιρεία, διατυπώνοντας την πρόθεση να προσφύγουν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, προκειμένου να αποτραπεί η υπογραφή της σύμβασης με τον πλειοδότη που ανέδειξε ο σχετικός διαγωνισμός από το ΤΑΙΠΕΔ.

Πρόκειται για μια συμφωνία «που θα σημάνει τεράστια απώλεια εσόδων για το ελληνικό δημόσιο», υποστήριξε ο οικονομολόγος Δρ. Λεωνίδας Βατικιώτης, που μαζί με τον Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ, καθηγητή Γρηγόρη Ζαρωτιάδη, εκπόνησαν μελέτη για λογαριασμό των εργαζομένων, με την οποία, όπως υποστηρίζουν, τεκμηριώνεται ότι η παρούσα, δημόσια διαχείριση του αυτοκινητόδρομου είναι αυτή που εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον.

Στην περίπτωση που ακολουθηθεί η λογική που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης, «τότε η απώλεια εσόδων για το ελληνικό δημόσιο θα φτάσει στα 8 δισ. ευρώ σε βάθος 35ετίας», τόνισε ο κ. Ζαρωτιάδης, επισημαίνοντας πως «αν παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο ο αυτοκινητόδρομος, τα καθαρά έσοδα του ελληνικού δημοσίου, αποπληθωρισμένα και μεταφερόμενα στις σημερινές αξίες θα είναι κατά 20% περισσότερα τουλάχιστον».

 

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!