Εξώδικο της Όλγας Γεροβασίλη για δυσφημιστικές αναρτήσεις στο Χ
Εξώδικο απέστειλε η Όλγα Γεροβασίλη, Δ’ Αντιπρόεδρος της ΒτΕ και Βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στον στιχουργό Νίκο Μωραΐτη, με το οποίο τον καλεί να ανακαλέσει τις δυσφημιστικές σε βάρος της αναρτήσεις του στο “Χ”.
Σύμφωνα με το εξώδικο της κυρίας Γεροβασίλη, οι αναρτήσεις του κου Μωραΐτη, επιχειρούν να την παρουσιάσουν ως δήθεν ανάλγητη πολιτικό και κακόπιστα να αντιδιαστείλουν την παρουσία της κατά τους εορτασμούς του Δεκαπενταύγουστου στην εκλογική της περιφέρεια, με την παρουσία της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο πεδίο της πυρκαγιάς στην Αττική και με την συμβολή των βουλευτών για τη διάσωση της «Αυγής».
Σε αυτό το πλαίσιο, η κα Γεροβασίλη ζητά την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που υπέστη διαφορετικά επιφυλάσσεται για περαιτέρω δικαστικές ενέργειες.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033