Λαμπερή έναρξη των Χριστουγεννιάτικων εορτών στα Ιωάννινα
Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη χαρά, το Πάρκο Λιθαρίτσια στα Ιωάννινα πλημμύρισε από φως και μουσική κατά τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Η εκδήλωση, που σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου, προσέλκυσε πλήθος κόσμου, μικρούς και μεγάλους, οι οποίοι μοιράστηκαν στιγμές χαράς και αισιοδοξίας.
Η φαντασμαγορική τελετή ξεκίνησε με τη Φιλαρμονική του Δήμου να δημιουργεί μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα, ενώ ο Δήμαρχος, συνοδευόμενος από το κοινό, μέτρησε αντίστροφα για την ανάμματα των φώτων. Μετά την εντυπωσιακή αντίστροφη μέτρηση από το δέκα ως το ένα, το χριστουγεννιάτικο δέντρο φωταγωγήθηκε, συνοδευόμενο από έναν ουρανό που γέμισε με βεγγαλικά και χρώματα.
Το δέντρο που κοσμεί το Πάρκο Λιθαρίτσια δεν είναι ένα απλό διακοσμητικό, αλλά ένα από τα φυσικά δέντρα του χώρου, το οποίο στολίστηκε με φαντασία και λάμψη. Ο στολισμός συμπληρώνεται από μια παραδοσιακή φάτνη, ένα εντυπωσιακό έλκηθρο και ένα μεγάλο φωτεινό αστέρι, δίνοντας έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στην περιοχή.
Στον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Ιωαννίνων ευχήθηκε «Καλά Χριστούγεννα» και ενθάρρυνε όλους να δουν «το ποτήρι της ζωής μισογεμάτο», υπογραμμίζοντας τη σημασία της χαράς και της ευτυχίας στη ζωή μας. Επίσης, τόνισε ότι το διαχρονικό μήνυμα των Χριστουγέννων είναι η αλληλεγγύη και η αγάπη, ενθαρρύνοντας την κοινωνία να αγκαλιάσει αυτές τις αξίες κατά την εορταστική περίοδο.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033