“Γέφυρα” Δήμου–Πανεπιστημίου για τα Γιάννενα του αύριο – Υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Ένα ακόμα βήμα στην ήδη στενή συνεργασία που υπάρχει με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων έκανε σήμερα ο Δήμος Ιωανννιτών μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.
Το Μνημόνιο, το οποίο υπέγραψαν σήμερα ο δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας και ο πρόεδρος του τμήματος, Νίκος Πατσαβός, στοχεύει στη δημιουργία μιας γέφυρας ανάμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία, ενισχύοντας παράλληλα την ενεργό συμμετοχή των φοιτητών και των στελεχών του Δήμου στον σχεδιασμό του αστικού και αρχιτεκτονικού περιβάλλοντος της πόλης.
Η συνεργασία περιλαμβάνει κοινά ερευνητικά προγράμματα, σεμινάρια, εργαστήρια πρακτικής, συμμετοχικές δράσεις και εκθέσεις, ενώ προωθεί τη δημιουργία μητρώου εθελοντών και την αμφίδρομη ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των δύο φορέων.
Όπως ειπώθηκε μετά το τέλος της υπογραφής του μνημονίου, ο Δήμος Ιωαννιτών, που αποτελεί πόλη πιλότο στην Ευρωπαϊκή Αποστολή για την κλιματική ουδετερότητα και είναι μέλος του Νέου Ευρωπαϊκού Μπαουχάους, θα επωφεληθεί από την επιστημονική υποστήριξη του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών για την εφαρμογή πολιτικών βιωσιμότητας και συμμετοχικού σχεδιασμού των δημόσιων χώρων. Το Τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αναγνωρισμένη εκπαιδευτική και ερευνητική μονάδα της Ηπείρου, θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία του σε καινοτόμες δράσεις που συνδέουν θεωρία και πράξη.
Το Μνημόνιο θα έχει διάρκεια τριών ετών, με δυνατότητα αυτόματης ανανέωσης για τέσσερα επιπλέον έτη.
Ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας ανέφερε ότι ο Δήμος Ιωαννιτών συνεχίζει να χτίζει γέφυρες συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, διαμορφώνοντας μια δυναμική και αμφίδρομη σχέση. Τόνισε ότι με την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών δίνεται πλέον η δυνατότητα στον Δήμο να έχει δίπλα του τόσο το επιστημονικό προσωπικό όσο και τη δυναμική κοινότητα των φοιτητών, στην προσπάθεια σχεδιασμού της επόμενης ημέρας για την πόλη, με επίκεντρο τη βιωσιμότητα, την ανθεκτικότητα και τον άνθρωπο.
Ο πρόεδρος του Τμήματος Νίκος Πατσαβός ευχαρίστησε τον Δήμο για την πρωτοβουλία, επισημαίνοντας ότι αυτή θεμελίωσε θεσμικά τη συνεργασία που ήδη υπήρχε. Υπογράμμισε ότι ανοίγονται νέες προοπτικές σε τομείς όπως οι κοινές δράσεις και εκδηλώσεις, η ανταλλαγή γνώσης και η συγκρότηση ομάδων εργασίας, προς όφελος τόσο του Δήμου όσο και της πανεπιστημιακής κοινότητας.
Η ειδική σύμβουλος του δημάρχου και αρχιτέκτονας Έλενα Σιόντη σημείωσε ότι με την υπογραφή του Μνημονίου επισφραγίστηκε επίσημα μια συνεργασία που ήδη υπήρχε με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ώστε να λειτουργεί πλέον κάτω από συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο. Τόνισε ακόμη ότι, με την επιστημονική γνώση του Πανεπιστημίου, δίνεται η δυνατότητα να σχεδιαστούν τα επόμενα βήματα του Δήμου με μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033