Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, με στόχο να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών, προχώρησε σε ανανέωση του καταστήματος IKEA Ιωάννινα, δίνοντας έμφαση στην αμεσότερη και πιο ευχάριστη εξυπηρέτηση των πελατών, μέσα από μία πιο ευέλικτη δομή και νέες λειτουργίες και υπηρεσίες.

 

Οι καλεσμένοι έζησαν από κοντά την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ, περιηγήθηκαν στο ανανεωμένο κατάστημα, που πλέον εκτείνεται σε μικρότερη διάταξη, 10.000 τ.μ., και διαπίστωσαν τη μεγαλύτερη ταχύτητα και ευελιξία στην διαδικασία αγορών. 

 

Πρώτο σταθμό στο κατάστημα αποτελεί ο Εκθεσιακός Χώρος, που συνεχίζει να προσφέρει ιδέες στον επισκέπτη, μέσα από ολοκληρωμένα δωμάτια, προσαρμοσμένα ακόμη και στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, αλλά και έτοιμες προτάσεις διακόσμησης, ενώ η ευρεία γκάμα Ειδών Οικιακού Εξοπλισμού προσφέρει λύσεις για κάθε χώρο του σπιτιού.

 

Επόμενος σταθμός το Κέντρο Σχεδιασμού, όπου οι επισκέπτες μπορούν, με τη βοήθεια εξειδικευμένων υπαλλήλων της ΙΚΕΑ, να σχεδιάσουν την κουζίνα ή την ντουλάπα τους.

 

Ενθουσιασμό προκάλεσε στους καλεσμένους η Υπηρεσία Ραψίματος, μέσω της οποίας ο επισκέπτης μπορεί να ανανεώσει το σπίτι του με υφάσματα ΙΚΕΑ, με τα οποία εξειδικευμένοι υπάλληλοι αναλαμβάνουν να ράψουν για αυτόν κουρτίνες με τρέσα, καλύμματα μαξιλαριών, τραπεζομάντηλα, αλλά και να κοντύνουν τις έτοιμες κουρτίνες ΙΚΕΑ με μια επιπλέον χρέωση. Ακόμα, με την Υπηρεσία Κεντήματος, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να δώσει ένα προσωπικό τόνο σε λευκά είδη της ΙΚΕΑ και συγκεκριμένα σε μαξιλάρια, πετσέτες, σεντόνια ή μπουρνούζια, όπου με ένα μικρό επιπλέον κόστος μπορεί να γράψει ονόματα ή ακόμα και μία μικρή φράση, δημιουργώντας ένα όμορφο δώρο.

 

Τελευταίος σταθμός το Swedish Deli, στο οποίο φιλοξενούνται το Σουηδικό Κατάστημα Τροφίμων και το Σουηδικό Εστιατόριο, με τις αγαπημένες σουηδικές γεύσεις και προϊόντα είτε για απόλαυση στον νέο αυτό χώρο είτε για take away ή μαγειρική στο σπίτι. 

 

Η Λία Σύρρα, Store Manager του καταστήματος IKEA Ιωάννινα, παρουσίασε στους καλεσμένους την ανανεωμένη διαδικασία αγορών, αναφέροντας ότι «Οι πελάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν τα έπιπλα που επιθυμούν, ανάμεσα σε 3.000 ετοιμοπαράδοτα, τα οποία τα παραλαμβάνουν από την Εξυπηρέτηση Πελατών, όπου υπάλληλοι της ΙΚΕΑ τα συγκεντρώνουν για εκείνους. Τα έπιπλα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα, μπορούν να τα παραγγείλουν και να τα παραλάβουν από το κατάστημα ή στον χώρο τους με μία μικρή επιπλέον χρέωση, ενώ όλα τα αξεσουάρ σπιτιού είναι άμεσα διαθέσιμα». 

 

Τέλος, όπως ανέφερε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communication Leader της IKEA «H ανανέωση του καταστήματος πραγματοποιήθηκε με στόχο οι καταναλωτές να συνεχίσουν να αντλούν πλούσια έμπνευση για τον χώρο τους, πραγματοποιώντας τις αγορές τους πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα. Ο επισκέπτης ζει την ολοκληρωμένη εμπειρία IKEA, μέσα από την ευέλικτη δομή, την ταχύτερη διαδικασία εξυπηρέτησης, τους αναδιαμορφωμένους χώρους του Κέντρου Σχεδιασμού και του Swedish Deli, τις Υπηρεσίες Ραψίματος και Κεντήματος και βρίσκει ό,τι ψάχνει για το σπίτι του σε μία ευχάριστη βόλτα.»

 

#ikea

#zoumemazi


Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!