Γονείς στην πάνω Κόνιτσα καταγγέλλουν αδυναμία μεταφοράς μαθητών μετά τη συγχώνευση σχολείων
Αγανάκτηση επικρατεί στις οικογένειες της πάνω Κόνιτσας, καθώς τα παιδιά τους μένουν χωρίς μεταφορικό μέσο για να μετακινηθούν στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κόνιτσας, μετά τη συγχώνευση των σχολικών μονάδων.
Όπως καταγγέλλουν οι γονείς, ο Δήμαρχος είχε δεσμευθεί στην έναρξη της σχολικής χρονιάς ότι θα διαθέσει λεωφορείο του Δήμου από τη Δευτέρα για τη μεταφορά των μαθητών. Ωστόσο, την Παρασκευή ενημερώθηκαν ότι τελικά θα πρέπει να αναλάβουν οι ίδιοι τη μετακίνηση των παιδιών τους.
Δέκα οικογένειες δηλώνουν ότι η κατάσταση είναι απαράδεκτη και καλούν σε κινητοποίηση τη Δευτέρα το πρωί, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κόνιτσας, ζητώντας λύση και την άμεση παρέμβαση των αρμοδίων.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033