Επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μεγάλες εταιρείες, αλλά και πολίτες αποκτούν πλέον άμεση πρόσβαση σε νέες ψηφιακές υπηρεσίες που μετατρέπουν το κινητό τηλέφωνο σε φορολογικό γραφείο. Η ΑΑΔΕ παρουσιάζει σήμερα τα νέα εργαλεία που επιτρέπουν στους φορολογούμενους να διαχειρίζονται εύκολα τις υποχρεώσεις τους, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και εξοικονομώντας χρόνο.
Κατά την παρουσίαση που πραγματοποιείται από τον επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, ανακοινώνονται μεταξύ άλλων η έναρξη λειτουργίας της δωρεάν εφαρμογής myDATAapp, η οποία επιτρέπει την έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων λιανικής από το κινητό ή το tablet, με άμεση καταγραφή στα ηλεκτρονικά βιβλία. Παράλληλα, παρουσιάζεται η δυνατότητα αποθήκευσης φορολογικών πιστοποιητικών, η πρόσβαση σε δεδομένα εσόδων και εξόδων σε πραγματικό χρόνο, καθώς και οι ασφαλείς πληρωμές φορολογικών οφειλών μέσω IRIS ή κάρτας.
Η νέα ψηφιακή εποχή περιλαμβάνει επίσης chatbot με τεχνητή νοημοσύνη, που απαντά σε ερωτήματα των φορολογουμένων, εξατομικευμένες ειδοποιήσεις, καθώς και την προσθήκη ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου. Παράλληλα, από τον Ιούλιο του 2025 θεσπίζεται η υποχρεωτική χρήση ηλεκτρονικών τιμολογίων από όλες τις επιχειρήσεις για συναλλαγές εντός Ελλάδας, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια και τη φορολογική συμμόρφωση.
Οι νέες εφαρμογές της ΑΑΔΕ, όπως η πλατφόρμα myAADEapp, δίνουν τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να παρακολουθούν τα δεδομένα τους σε πραγματικό χρόνο, να διαχειρίζονται αιτήματα και ραντεβού, αλλά και να αποθηκεύουν βασικά έγγραφα στο κινητό τους, διευκολύνοντας σημαντικά τη διαδικασία των φορολογικών συναλλαγών.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Ακολουθήστε το
στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.