Η Αυστραλία διπλασιάζει τα πρόστιμα στις πλατφόρμες που παραβιάζουν την απαγόρευση χρήσης από ανηλίκους
Η Αυστραλία αυξάνει στα 99 εκατ. δολάρια Αυστραλίας τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες που παραβιάζουν την απαγόρευση χρήσης social media από άτομα κάτω των 16 ετών.
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε ότι θα διπλασιάσει τα πρόστιμα που επιβάλλονται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες παραβιάζουν ή παρακάμπτουν την ιστορική απαγόρευση πρόσβασης σε χρήστες κάτω των 16 ετών, ενισχύοντας περαιτέρω το αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο για την προστασία των ανηλίκων στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, το ανώτατο πρόστιμο για επανειλημμένες παραβιάσεις θα αυξηθεί στα 99 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ), ενώ ο αρμόδιος ψηφιακός εποπτικός φορέας θα αποκτήσει διευρυμένες εξουσίες για την επιβολή περιορισμών και κυρώσεων στις πλατφόρμες.
Η απόφαση έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία αυξάνονται οι ενδείξεις ότι η εφαρμογή της απαγόρευσης έχει μέχρι στιγμής περιορισμένη αποτελεσματικότητα, καθώς πολλοί έφηβοι εξακολουθούν να αποκτούν πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρά τους ισχύοντες περιορισμούς.
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα την προστασία των παιδιών και των εφήβων από τους κινδύνους του διαδικτύου, επιδιώκοντας να υποχρεώσει τις μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη για τον έλεγχο της ηλικίας των χρηστών τους.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033