Η ΥΠΑΙΘΡΙΑ – ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ “IcEE” για παιδιά και εφήβους, ιδρύει Εξειδικευμένο Τμήμα Αγγλικής για Σπουδαστές με Μαθησιακές Δυσκολίες – Διαταραχές, φέρνοντας κοντά πέντε επιστημονικούς κλάδους για ουσιαστική και επιστημονικά ενημερωμένη εκπαίδευση σε ένα τόσο λεπτό μαθησιακό ζητούμενο, που ομολογουμένως απασχολεί συχνά γονείς, εκπαιδευτικούς αλλά και ειδικούς θεραπευτές. 

Η Γλωσσολόγος Αγγλικής και Ειδικός Συγκριτικής Εκπαίδευσης & Εκπαιδευτικής Πολιτικής κα. Φλούδα Θάλεια, μας εξηγεί ποιες ανάγκες εξυπηρετεί το νέο τμήμα και τί σημαίνει το νέο αυτό εγχείρημα για το κοινό. 

«Ως Διευθύντρια της Ακαδημίας αλλά και ως γλωσσολόγος, επί σειρά ετών παρατηρώ τα προβλήματα που προκύπτουν κατά τη μαθησιακή διαδικασία , όταν ο  εκπαιδευτικός έχει  να διαχειριστεί έναν, εξ ορισμού, πολύπλοκο και πολύπλευρο ρόλο και να αφουγκραστεί ταυτόχρονα και τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες παιδιών και εφήβων με δυσλεξία, ΔΕΠΥ και λοιπές διαταραχές.  Πράγματι, πρόκειται για ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, καθώς ο γλωσσολόγος-εκπαιδευτικός  οφείλει  να φροντίσει το γλωσσικό εισαγόμενο , η  Αγγλική, να φτάσει στο παιδί ή τον έφηβο με τρόπο που θα μετατραπεί σε εμπειρία, συναίσθημα, βίωμα, να  ενέχει συστηματοποιημένη αλλά και αυθόρμητη / αναδυόμενη μάθηση και να επιστρατεύει τεχνικές παρεμβάσεων που δανειζόμαστε από τους κλάδους της Λογοθεραπείας, της Ειδικής Αγωγής , της Εργοθεραπείας και της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, για να μην αναφερθώ στον κλάδο των Επιστημών Αγωγής, που αποτελεί πολύτιμο κτήμα στη «φαρέτρα» του καταρτισμένου εκπαιδευτικού.  Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, ότι η διδασκαλία της Αγγλικής σε παιδιά και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες / διαταραχές, απαιτούν ευρύτητα γνωστικού αντικειμένου και συνεργασία αρκετών ειδικοτήτων για να μπορούμε να πούμε ότι είμαστε σε θέση να επιφέρουμε ουσιαστικό μαθησιακό αποτέλεσμα.  Αναλογιστείτε, πόσο δύσκολη είναι η «ενορχήστρωση» τέτοιου εγχειρήματος,  όταν αντιληφθούμε ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει, συν τοις άλλοις,  να έχει συστηματικά ο ίδιος γαλουχηθεί, σπουδάσει, εργασθεί στην Αγγλική επί σειρά ετών, πέραν του επιστημονικού κλάδου που υπηρετεί, για να αποτελέσει ο ίδιος  τον φορέα και εκπρόσωπο της γλώσσας.   

Είναι σημαντικό να τονίσω, δε, μια άλλη πτυχή του ζητήματος , που όχι μόνο καταδεικνύει τις προκλήσεις γύρω από τη διδασκαλία της Αγγλικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, αλλά μαρτυρά και την ανάγκη διεπιστημονικότητας και για άλλους λόγους.  Τολμώ να μοιραστώ πως στα 23 χρόνια που διδάσκω η ίδια, έχω αντιμετωπίσει  περιπτώσεις μη διαγνωσμένων δυσκολιών ή και λάθος διαγνωσμένων παιδιών ή ακόμη και ενηλίκων, τους οποίους οφείλουμε εκ νέου να οδηγήσουμε σε επανεξέταση και παραπομπή σε ειδικούς, πόσο μάλλον να φροντίσουμε,  ώστε να μην εξαιρεθούν ή στερηθούν του δικαιώματός τους να κατακτήσουν την Αγγλική, ως εφόδιο για την μετέπειτα εξέλιξή τους στη χώρα μας ή και εκτός.  

 

Με γνώμονα την ουσιαστική συμπερίληψη και την λειτουργική παρέμβαση και διδασκαλία της Αγγλικής, λοιπόν, δημιουργήσαμε το νέο Εξειδικευμένο Τμήμα Αγγλικής για Παιδιά & Εφήβους με Μαθησιακές Δυσκολίες – Διαταραχές, το οποίο σχεδιάζω και εποπτεύω προσωπικά, υπηρετώντας τους κλάδους της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας & Διδακτικής της Αγγλικής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού & Εκπαιδευτικής Πολιτικής .  Έτσι, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με Ψυχολόγο – Ειδικό Παιδαγωγό, με επίσης μακροχρόνια εμπειρία σε παρεμβάσεις για να εποπτεύσουμε και επιβλέψουμε το πολύτιμο έργο Λογοθεραπεύτριας με μητρική την Αγγλική και εκπαίδευση στην Διδακτική της Αγγλικής, η οποία θα υλοποιήσει εντός τάξης την ιδιαίτερη αυτή υπηρεσία και θα εργασθεί με παιδιά και εφήβους σε ένα πρόγραμμα που αποτελεί όραμα και καμάρι για το Κέντρο μας. Όπως και τα υπόλοιπα τμήματα της Ακαδημίας, το  Εξειδικευμένο Τμήμα Αγγλικής για Παιδιά & Εφήβους με Μαθησιακές Δυσκολίες – Διαταραχές λειτουργεί και διέπεται από τις αρχές του Βιωματικού – Υπαίθριου Μοντέλου Εκπαίδευσης.  

Το Τμήμα θα αποτελέσει και την πρώτη Ακαδημία Εκπαίδευσης Καθηγητών Ξένων Γλωσσών, Λογοθεραπευτών και Εργοθεραπευτών στις αρχές τις Βιωματικής – Υπαίθριας Εκπαίδευσης με διεθνή πιστοποίηση.  

 

Η Υπηρεσία προσφέρεται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο (αυστηρά εως 4 σπουδαστές)

Έναρξη σπουδών: όλο το έτος 

Για πληροφορίες / εγγραφές επικοινωνήστε στα τηλέφωνα: 

6944536659 (09:00 – 21:30 καθημερινά)

26510-75045 (από 1ης Σεπτεμβρίου) 

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!