Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας για την απαράδεκτη μεθόδευση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να μην προχωρά στην αυτοδίκαιη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, που συμπλήρωσαν την προβλεπόμενη διετία όπως ορίζει ο Νόμος. 

Όπως προκύπτει, για τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π), που διορίστηκαν το 2020 και έχει ήδη συμπληρωθεί η προβλεπόμενη από τον Νόμο διετία δόκιμης υπηρεσίας, διάφορες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων αυτές της Πρέβεζας, αλλά και των τριών υπολοίπων Νομών της Ηπείρου, δεν έχουν προχωρήσει στις ανάλογες διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, οι οποίες εκδίδονται εντός δύο μηνών από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου. Κατά συνέπεια, το αργότερο μέχρι το δεύτερο δεκαήμερο του Οκτωβρίου θα έπρεπε να είχαν εκδοθεί οι εν λόγω διαπιστωτικές πράξεις. Μάλιστα, για το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, σχολικοί νοσηλευτές κ.λ.π.) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό η σχετική προθεσμία των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης έχει παρέλθει από τον περασμένο Μάιο. Επιπλέον, άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ανά τη χώρα έχουν προχωρήσεις στις πράξεις μονιμοποίησης, εφαρμόζοντας τις διατάξεις του Νόμου 4589/2019. 

Όπως αναφέρεται σε καταγγελίες και σε ανακοινώσεις συλλογικών φορέων των εκπαιδευτικών, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που δεν έχουν προχωρήσει σε διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης επικαλούνται, ότι αναμένουν  οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας για την εφαρμογή του Νόμου. Παράλληλα, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης συνδέουν την επιμόρφωση, η οποία δεν προβλέπεται πουθενά στο σχετικό νομοθετικό πλαίσιο με την αυτοδίκαιη  μονιμοποίηση. Αντίθετα οι ίδιοι οι συλλογικοί φορείς αναφέρουν, ότι πίσω από την παρατηρούμενη κωλυσιεργία είναι η προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να θέσει σε μια ιδιότυπη ομηρία τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, ώστε να αποδεχθούν τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης στον χώρο της Παιδείας και ειδικά ως προς το ζήτημα της αξιολόγησης.             

Είναι φανερό ότι προκύπτει τεράστιο ζήτημα εφαρμογής του Νόμου και ίσης αντιμετώπισης των πολιτών απέναντι στον Νόμο. Ήδη έχουν αποσταλεί εξώδικα για να εφαρμοστεί η σχετική Νομοθεσία από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και να μονιμοποιηθούν  αυτοδίκαια οι εκπαιδευτικοί.  



Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!