«Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ο καλύτερος προορισμός του κόσμου. Έχουμε κάτι το μοναδικό και η Ελλάδα πρέπει να είναι ο νούμερο ένα προορισμός που έρχεται στο μυαλό κάποιου όταν θέλει να ταξιδέψει», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη συζήτησή με τον διακεκριμένο διευθυντή του περιοδικού Monocle, Andrew Tuck με θέμα την «Ελλάδα ως Εμπειρία Κοσμοπολιτισμού». «Η κυβέρνηση έχει στόχο να εφαρμοστούν βιώσιμες στρατηγικές με μήνυμα ότι η ανάπτυξη δεν γίνεται σε βάρος των κατοίκων της Ελλάδας». πρόσθεσε.

«Άλλη μία χρονιά ρεκόρ, οι αφίξεις έχουν ανέβει τα έσοδα έχουν ανέβει με βάση τα στοιχεία της ΤτΕ», είπε ο πρωθυπουργός, αναφέροντας ότι ο Τουρισμός απέφερε πάνω από 20 δισ. πέρυσι και ο αριθμός αναμένεται φέτος να αυξηθεί. Η εξυπηρέτηση είναι ένας τρόπος διπλωματίας», τόνισε ο πρωθυπουργίος εκτιμώντας ότι η προβολή «δεν έχει να κάνει μόνο με το φυσικό μας κάλος ή τη μεγάλη κληρονομιά μας. Η Ελλάδα είναι μία χώρα που κοιτάει στο μελλον, που αγκαλιάζει τα νέα τρεντ. Για μένα επιτυχία είναι οι άνθρωποι να είναι ευχαριστημένοι. Θεωρώ πως οι άνθρωποι που έρχονται εδώ είναι ικανοποιημένοι, θέλουν να επιστρέψουν και να ανακαλύψουν ακόμα περισσότερα σημεία της χώρας μας», τόνισε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Πρέπει να σκεφτούμε πώς ήταν ο υπό-τουρισμός, πώς ήταν η Ελλάδα όταν έπρεπε να κλείσουμε τα πάντα λόγω covid», συμπλήρωσε.

«Δεν έχει να κάνει μόνο με το φυσικό μας κάλος ή τη μεγάλη κληρονομιά μας. Η Ελλάδα είναι μία χώρα που κοιτάει στο μέλλον, που αγκαλιάζει νέες τάσεις.

«Ειμαστε ευτυχείς που καλωσορίζουμε διεθνείς επιχειρήσεις, αλλά και υπερήφανοι που έχουμε ελληνικές εταιρίες που εξελίσσονται και προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες», είπε ο πρωθυπουργός.

Και στην ερώτηση πώς μπορεί να αλλάξει αυτό η απάντηση του πρωθυπουργού ήταν «περισσότερες σχολές και περισσότερη κατάρτιση». «Είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε και αυτό θα κάνουμε. Εστιάζουμε στην εκπαίδευση, είτε μιλάμε για επίσημη είτε για επίσημη εκπαίδευση. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα μπορέσουμε να πείσουμε τους νέους ότι μια μακροπρόθεσμη καριέρα στον τουρισμό είναι κάτι που μπορούν να πετύχουν. Το να διαφημίζουμε μια καριέρα στον τουρισμό ως επιλογή πρώτης γραμμής για τους νέους, είναι μια προτεραιότητα για εμάς.

Η ανεργία στην Ελλάδα από 17% έπεσε κάτω από το 10% κατά τη θητεία μας και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό.Έχουμε συλλογικές συμβάσεις στον τουριστικό κλάδο που προσφέρουν πολύ καλύτερους μισθούς από τον βασικό μισθό».




 

«Η αγορά δεν συγχωρεί τις χώρες που δείχνουν εφησυχασμό»

«Σημαντικό να είμαστε ανταγωνιστικοί, να προσφέρουμε αξία στα χρήματα που δαπανά κάθε επισκέπτης, να είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό που προσφέρουμε. Η αγορά δεν συγχωρεί τις χώρες ή τους τομείς που κάνουν λάθη, η εξυπηρέτηση είναι τρόπος διπλωματίας», τόνισε ο πρωθυπουργός. Αναφέρθηκε και στον «πειρασμό οι επιχειρήσεις να αυξήσουν τιμές θεωρώντας ότι θα έχουν ένα βραχυπρόθεσμο κέρδος», υπενθυμίζοντας ότι έχουν γίνει παρεμβάσεις και για τα Airbnb.

«Οι βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στην Αθήνα, σε κάποιες γειτονιές δημιουργούν πρόβλημα στους μόνιμους κατοίκους των περιοχών αυτών. Θα πρέπει λοιπόν να αξιολογήσουμε πώς θα βρει η αγορά τις ισορροπίες της», είπε.

«Ένα μεγάλο ζήτημα είναι η κίνηση στους δρόμους. Μία σημαντική απόφαση ήταν η ιδιωτικοποίηση 14 αεροδρομίων. Οι μικρότεροι λιμένες χρειάζονται επενδύσεις, για παράδειγμα η Σαντορίνη. Έχουμε ένα πολύ σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. Εμείς θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε κάποια έργα πολύ σύντομα», τόνισε ο πρωθυπουργός και υπενθύμισε ότι μετά από 30 χρόνια εγκαινιάζεται το Μετρό της Θεσσαλονίκης με όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα συγκεντρωμένα σε υπόγειο Μουσείο.

«Είμαστε πάντα σε ανοικτό διάλογο με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη από την τουριστική βιομηχανία και δεν αισθάνομαι ότι αντιμετωπίζουμε προβλήματα που αντιμετωπίζουν άλλες χώρες αυτή τη στιγμή. Αλλά και πάλι ξέρουμε, για παράδειγμα, ότι έχουμε κάποια νησιά, που δυσκολεύονται πάρα πολύ από άποψη υποδομών. Και θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στις παρεμβάσεις μας προκειμένου να διασφαλίσουμε και πάλι ότι η ικανοποίηση του πελάτη είναι αυτή είναι η αναμενόμενη.

«Φυσικά μας ενδιαφέρουν τα έσοδα, αλλά για μένα το πραγματικό μέτρο επιτυχίας είναι η ικανοποίηση των ανθρώπων που έρχονται στην Ελλάδα και αν αισθάνονται ότι έχουν αυτή την μοναδική εμπειρία, αν αξίζουν τα λεφτά που έδωσαν για την εμπειρία που έδωσαν, που έζησαν».

 

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!