Τους λόγους για τους οποίους δεν υπέγραψε το κείμενο που του εμφανίστηκε ως πρακτικό της συνάντησης της περασμένης Δευτέρας για το το έργο του μεγάλου δακτυλίου εξηγεί με ανακοίνωσή του ο κ. Γ. Α. Αθανασόπουλος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός, Ομότιμος Καθηγητής του Πολυτεχνείου Πατρών, διαψεύδοντας και αυτός με τη σειρά του μετά το Δήμο Ιωαννιτών, τα όσα υποστηρίζει η Περιφέρεια Ηπείρου και η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΠΕΠ Ηπείρου.

Ο κ. Αθανασόπουλος αναφέρει σε δήλωσή του πως δε συμφωνήθηκε ο αποκλεισμός των προσφερόμενων σεναρίων τεχνικής λύσης για το επίχωμα στην περιοχή του Έλους Τσαμαρά αλλά μόνο ο σχεδιασμός του δοκιμαστικού επιχώματος.

Η ανακοίνωση του κ. Αθανασόπουλου έχει ως εξής:

Σε συνέχεια της ανακοίνωσή σας σχετικά με τη σύσκεψη της Δευτέρας 24 Μαρτίου 2025 στην Περιφέρεια, για το ζήτημα του «Μεγάλου Δακτυλίου» της πόλης των Ιωαννίνων, παρακαλώ λάβετε υπ’ όψη τα εξής:

  • Πράγματι συμφωνήθηκε από κοινού (χωρίς πρόθεση αναίρεσης) ο σχεδιασμός δοκιμαστικού επιχώματος παρακολούθησης οι τεχνικές λεπτομέρειες του οποίου θα καθορίζονταν από τον εντεταλμένο σύμβουλό σας (Α. Αλιβιζάτο, Γεωλόγο) μετά από συνεννόηση με τον υποφαινόμενο.
  • Το κείμενο στο οποίο αναφέρεστε συντάχθηκε πριν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός του δοκιμαστικού επιχώματος περιλαμβάνοντας τεχνικές λεπτομέρειες, που ουδέποτε συζητήθηκαν μαζί μου, όπως άλλωστε συμφωνήθηκε.
  • Επίσης στο κείμενο αναφέρεται ότι: “…Μετά από αναλυτική αξιολόγηση όλων των τεχνικών παραμέτρων της θεμελίωσης του επιχώματος, κρίθηκε ότι η μελέτη του Αναδόχου (τροποποίηση συμβατικής μελέτης του έργου) δεν ανταποκρίνεται στα τεχνικά δεδομένα και στις απαιτήσεις της περιοχής θεμελίωσης…”. Βεβαιώνω ότι ουδεμία συζήτηση περί επάρκειας της μελέτης του Αναδόχου έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της συνάντησης, δεδομένου ότι αυτή έχει ελεγχθεί διεξοδικά όπως αναλυτικά παρουσιάζεται στην Τεχνική ’Εκθεση του Π.Π.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, δεν είναι δυνατόν να υπογραφεί από μέρους μου ένα τέτοιο κείμενο ενώ έχει ήδη συμφωνηθεί ουσιαστικά η κατασκευή του δοκιμαστικού επιχώματος. Η ομάδα μας συνεχίζει να εργάζεται για τον ορθολογικό σχεδιασμό του δοκιμαστικού επιχώματος καθώς επίσης και στην εξεύρεση της βέλτιστης τεχνικο-οικονομικής λύσης, ακολουθώντας τις επιταγές των Ευρωκωδίκων και του Ελληνικού Αντισεισμικού Κανονισμού.

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!