Καταγγελία για αδιαφορία για βλάβη σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης στη Νέα Ζωή Ιωαννίνων: «Ένα μήνα το νερό τρέχει ποτάμι»

Καταγγελία για αδιαφορία για βλάβη σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης στη Νέα Ζωή Ιωαννίνων: «Ένα μήνα το νερό τρέχει ποτάμι»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Καταγγελία πολιτών από τη συνοικία Νέα Ζωή στα Ιωάννινα έρχεται να αναδείξει ένα σοβαρό πρόβλημα που παραμένει άλυτο εδώ και περίπου έναν μήνα. Όπως αναφέρει κάτοικος της περιοχής, έχει γίνει επανειλημμένα ειδοποίηση στο Τμήμα Ύδρευσης του Δήμου για βλάβη σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης επί της οδού Δρόπολης, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική παρέμβαση ή επίσημη απάντηση για το πότε θα αποκατασταθεί η ζημιά.

Η κατάσταση, όπως καταγγέλλεται, είναι παράδοξη και εξοργιστική. Την ώρα που ο Δήμος Ιωαννιτών απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες να περιορίσουν την κατανάλωση νερού, εξαιτίας της παρατεταμένης ανομβρίας και των προβλημάτων στο υδρευτικό δίκτυο, σε μια κεντρική οδό της Νέας Ζωής το νερό αναβλύζει ανεξέλεγκτα, σχηματίζοντας κυριολεκτικά ένα μικρό ποτάμι που τρέχει επί 24ωρης βάσεως.

Ο κάτοικος έχει καταγράψει το φαινόμενο με φωτογραφίες και βίντεο, θέλοντας να καταδείξει τη σοβαρότητα της κατάστασης και την αδιαφορία των αρμόδιων υπηρεσιών. Όπως αναφέρει, το πρόβλημα επιτείνεται τις βραδινές ώρες, όταν η πίεση στο δίκτυο αυξάνεται και η διαρροή γίνεται ακόμα πιο έντονη.

Παράλληλα, αναφέρεται και σε γενικότερη υποβάθμιση της περιοχής, με την οδό Δρόπολης να είναι κακής κατασκευής, γεμάτη φθορές, και χωρίς να υπάρχει σαφής απάντηση για το ποιος φορέας είναι αρμόδιος για την αποκατάστασή της.

 

Η καταγγελία αυτή αναδεικνύει μια ακόμη περίπτωση διοικητικής αδράνειας που επηρεάζει την καθημερινότητα των πολιτών και δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα του μηχανισμού αντιμετώπισης βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης της πόλης.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google