Κατανυκτικός Εσπερινός και ομιλία του αρχιμανδρίτη π. Εφραίμ Ντέτσικα, στον ΙΝ Αγίου Παϊσίου
Την προσεχή Κυριακή Γ΄ των Νηστειών, 23 Μαρτίου και ώρα 18:00 στον Ιερό Ναό Αγίου Παϊσίου πόλεως Ιωαννίνων, θα τελεσθεί ο Κατανυκτικός Εσπερινός, στο τέλος του οποίου θα ομιλήσει ο πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης π. Εφραίμ Ντέτσικας με θέμα: «Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν, και αράτω τον σταυρόν αυτού, και ακολουθείτω μοι».
Καλούνται άπαντες οι φιλόθεοι Χριστιανοί να συμμετάσχουν στις κατανυκτικές αυτές ακολουθίες που μας προετοιμάζουν πνευματικά για την πορεία μας προς την Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033