Ο Δήμος Πρέβεζας καταγγέλει τον Σύνδεσμο Ύδρευσης Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας για την σημερινή διακοπή υδροδότησης
Ο Δήμος Πρέβεζας καταγγέλλει την “απαράδεκτη” όπως τονίζει, στάση του Συνδέσμου Ύδρευσης Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας, ο οποίος προχώρησε σε διακοπή υδροδότησης λόγω βλάβης, χωρίς να ενημερώσει τουλάχιστον είκοσι μέρες πριν τη Δημοτική Αρχή και τη ΔΕΥΑ Πρέβεζας.
“Η έλλειψη έγκαιρης και υπεύθυνης ενημέρωσης αποτελεί πράξη αδιαφορίας απέναντι σε μια ολόκληρη κοινωνία. Δεν είναι δυνατόν το νερό – ένα βασικό κοινωνικό αγαθό – να αντιμετωπίζεται με προχειρότητα, αφήνοντας χιλιάδες πολίτες στο σκοτάδι για το πότε και πώς θα αποκατασταθεί η υδροδότηση.
Ιδιαίτερα σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο, όπου ο Δήμος Πρέβεζας έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης έως τις 30 Νοεμβρίου λόγω του αυξημένου κινδύνου πυρκαγιών, καθώς επίσης και ο αυξημένος αριθμός επισκεπτών σε ξενοδοχειακές μονάδες η διακοπή νερού δεν συνιστά απλή ταλαιπωρία, αλλά εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια ασφάλεια, την προστασία της ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος” τονίζει η σχετική ανακοίνωση.
Ο Δήμος Πρέβεζας δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν θα αποδεχθεί ξανά τέτοιες πρακτικές υποβάθμισης και αδιαφάνειας.
Ο Δήμος απαιτεί από τον Σύνδεσμο Ύδρευσης Λευκάδας- Αιτωλοκαρνανίας:
- Να προβαίνει σε άμεση και θεσμική ενημέρωση του Δήμου και της ΔΕΥΑ Πρέβεζας για κάθε πρόβλημα που προκύπτει.
- Να προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη και ασφαλής υδροδότηση της περιοχής μας.
Ο Δήμος Πρέβεζας στέκεται στο πλευρό των δημοτών του, απαιτώντας σεβασμό, υπευθυνότητα και συνεργασία από όλους τους αρμόδιους φορείς.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033