Με καταγωγή από τη Γλούστα Φιλιατών Θεσπρωτίας, ο Γιώργος Λιόντος δεν φανταζόταν ποτέ ότι μια μέρα θα τον ρωτούν επιχειρηματίες από όλη την Ελλάδα: “Πώς μπορώ να φέρω πελάτες στον αυτόματο;”.

Δεν γεννήθηκε στον κόσμο των startups. Ξεκίνησε όπως όλοι: με μια επιχείρηση, ένα όραμα, και τη φράση “πρέπει να βρω τρόπο να δουλέψει αυτό”.

Σήμερα, όχι μόνο το κατάφερε — αλλά έχει φτιάξει δικά του A.I. (Artificial Intelligence) εργαλεία, εκπαιδεύει άλλους να κάνουν το ίδιο, και έχει βοηθήσει εκατοντάδες επαγγελματίες να σταματήσουν να παλεύουν μόνοι τους.

Σε μια εποχή που όλοι μιλάνε για το A.I. αλλά ελάχιστοι το καταλαβαίνουν, ο Γιώργος δείχνει πώς μπορείς να το βάλεις να δουλεύει για σένα — χωρίς να είσαι expert, χωρίς να χαθείς στα τεχνικά.

Αν έχεις δική σου δουλειά, αν προσπαθείς να ξεχωρίσεις, κι αν αναρωτιέσαι πώς γίνεται κάποιοι να “τα καταφέρνουν” ενώ εσύ ακόμα παλεύεις…

Διάβασε αυτή τη συνέντευξη. Θα καταλάβεις πράγματα που κανείς δεν σου εξήγησε ποτέ.

Τελικά, τι κάνει σήμερα μια επιχείρηση να ξεχωρίζει; Είναι θέμα διαφήμισης, προϊόντος ή κάτι άλλο;

Σήμερα, δεν αρκεί να έχεις καλό προϊόν. Ούτε να “ρίξεις λεφτά” στη διαφήμιση. Ούτε απλώς να φαίνεσαι.

Η επιχείρηση που ξεχωρίζει είναι εκείνη που καταλαβαίνει βαθιά τον άνθρωπο που θέλει να βοηθήσει. Που ξέρει τι τον προβληματίζει, τι τον κρατά ξύπνιο το βράδυ, τι ψάχνει και τι φοβάται να πει δυνατά.

Το marketing δεν είναι πια “ό,τι να ’ναι”. Δεν είναι ένα ωραίο post και βλέπουμε. Είναι κατανόηση. Σύνδεση. Στρατηγική.

Η A.I., τα εργαλεία, η τεχνολογία… είναι όλα χρήσιμα. Αλλά αν δεν έχεις ξεκάθαρο ποιο πρόβλημα λύνεις – και σε ποιον – τότε όλο το marketing σου γίνεται απλώς ψηφιακός θόρυβος.

Αυτός που ξεχωρίζει σήμερα, δεν είναι ο πιο “φανταχτερός” ή αυτός που φωνάζει δυνατά. Ούτε ο πιο φθηνός.

Είναι αυτός που χτίζει εμπιστοσύνη, μιλάει ανθρώπινα και δίνει λύσεις με ουσία. Και αυτό, δεν ξεκινά από ένα λογότυπο ή ένα slogan. Ξεκινά από την πρόθεση να βοηθήσεις. Και τη συνέπεια να το δείχνεις κάθε μέρα.

Όλοι λένε ότι “η A.I. είναι το μέλλον”. Τι σημαίνει όμως αυτό πρακτικά για έναν επιχειρηματία στην Ελλάδα;

Ναι σωστά. Το ακούμε συνέχεια: “Η A.I. είναι το μέλλον.” Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: η A.I. είναι ήδη εδώ. Είναι το τώρα ήδη. Και όσοι δεν τη χρησιμοποιούν σήμερα… μένουν πίσω.

Για έναν επιχειρηματία στην Ελλάδα, θα πρέπει να είναι ένα απαραίτητο εργαλείο δουλειάς. Αυτό που λέω δεν είναι θεωρία. Είναι καθημερινότητα.

Με τη βοήθεια της A.I., μπορείς:

  • Να γράψεις κείμενα για social media μέσα σε λίγα λεπτά
  • Να στήσεις καμπάνιες, να γράψεις email, να φτιάξεις προσφορές
  • Να οργανώσεις ραντεβού, εξυπηρέτηση και επικοινωνία
  • Να κάνεις δοκιμές, αλλαγές και βελτιώσεις χωρίς να χρειάζεσαι ολόκληρη ομάδα

Αυτό που κάποτε ήθελε μήνες και χιλιάδες ευρώ, σήμερα μπορεί να το κάνει ένας άνθρωπος με τα σωστά εργαλεία και την κατάλληλη καθοδήγηση.

Η A.I. δεν ήρθε να σε αντικαταστήσει. Ήρθε να σε απελευθερώσει από το χάος της καθημερινότητας. Να σου δώσει πίσω χρόνο, ενέργεια και καθαρό μυαλό.

Αν νιώθεις ότι έχεις κολλήσει… Ίσως ήρθε η ώρα να αφήσεις την τεχνολογία να δουλέψει για σένα — όχι εσύ γι’ αυτήν.

Πώς μπορεί η A.I. να βοηθήσει μια επιχείρηση να φέρει πελάτες – χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία σε διαφημιστικές καμπάνιες;

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της A.I. σήμερα είναι ότι ισοφαρίζει το παιχνίδι ανάμεσα στις μικρές – μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τις μεγάλες.

Δίνει σε έναν μικρό επιχειρηματία τη δυνατότητα να λειτουργεί με ταχύτητα και ποιότητα… σαν να είχε ολόκληρη ομάδα.

Δεν χρειάζεται πλέον να ξοδεύεις χιλιάδες ευρώ για να έχεις περιεχόμενο, διαφημίσεις, email καμπάνιες και ότι άλλο απαιτεί η δουλειά σου. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σου λύσει τα χέρια, κυριολεκτικά. Ακόμα και να σου δώσει έξυπνες ιδέες για προσφορές. Ή να σε καθοδηγήσει στο πού να εστιάσεις για να φέρεις πελάτες.

Και το πιο εντυπωσιακό; Όλα αυτά δεν χρειάζονται εβδομάδες ή εξειδικευμένο προσωπικό. Γίνονται σε λίγα λεπτά. Τι άλλο μπορεί να θέλει ένας επιχειρηματίας για να εξοικονομήσει χρόνο και πόρους και παράλληλα να έχει καλύτερα αποτελέσματα;

Και για μια μικρομεσαία επιχείρηση που προσπαθεί να επιβιώσει ή να αναπτυχθεί, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που βλέπεις να κάνουν οι Έλληνες επιχειρηματίες στο marketing τους;

Αν έπρεπε να ξεχωρίσω το πιο συχνό λάθος που βλέπω στις ελληνικές επιχειρήσεις, είναι αυτό: Περιμένουν το θαύμα από μία διαφήμιση.

  • “Θα ανεβάσω ένα post, και θα γίνει χαμός.”
  • “Θα ρίξω 50€ στο Facebook και βλέπουμε.”

Ναι… αλλά το “και βλέπουμε” είναι και ο λόγος που δεν βλέπουν τίποτα.

Το marketing δεν είναι τυχερό παιχνίδι. Δεν είναι “μία φορά και αν πιάσει”. Είναι σύστημα. Συνέπεια. Κατανόηση του πελάτη. Είναι σωστό μήνυμα, σωστή προσφορά και καθαρή πρόβλεψη.

Βλέπω επιχειρήσεις να επενδύουν σε logo, design, packaging… και να μην έχουν καν μια ξεκάθαρη πρόταση αξίας που να απαντά: “Για ποιον υπάρχω, τι λύνω και γιατί να με προτιμήσει κάποιος.”

Και το χειρότερο; Νομίζουν ότι “κάνουν marketing”. Ενώ στην πραγματικότητα, απλώς κάνουν «θόρυβο», χωρίς αποτέλεσμα. Δεν επικοινωνούν. Δεν πείθουν. Δεν συνδέονται.

Η αγορά σήμερα δεν επιβραβεύει αυτόν που έχει την καλύτερη εικόνα. Επιβραβεύει εκείνον που καταλαβαίνει σε βάθος τον πελάτη του. Και αυτό… είναι η πιο δυνατή μορφή marketing.

Μπορεί κάποιος που δεν έχει ιδέα από τεχνολογία να χρησιμοποιήσει A.I. και να δει αποτέλεσμα;

Ναι. Και όχι απλώς “μπορεί”… πρέπει. Γιατί η A.I. δεν είναι για τους πληροφορικάριους και τους λάτρεις της τεχνολογίας. Είναι για όλους και προπαντός για τον άνθρωπο της πράξης. Για τον επιχειρηματία που λέει: “Δεν έχω χρόνο, δεν έχω ομάδα, αλλά θέλω να προχωρήσω.”

Δεν χρειάζεσαι πτυχίο πληροφορικής για να εντάξεις την τεχνητή νοημοσύνη στην επιχείρησή σου.

Γι’ αυτό φτιάξαμε και το Appointmenteer — για να μπορεί ο κάθε επαγγελματίας, χωρίς τεχνικές γνώσεις, να αξιοποιήσει την A.I. για να φέρει ραντεβού, να πουλήσει, να οργανώσει την επιχείρησή του.

Η A.I. δεν είναι “κουμπιά και κώδικες”. Είναι ένας βοηθός που δουλεύει για σένα, γράφει, σκέφτεται, δοκιμάζει… και σου δίνει χρόνο και καθαρό μυαλό να κάνεις αυτό που ξέρεις καλύτερα: τη δουλειά σου.

Οπότε ναι – δεν έχεις ιδέα από τεχνολογία; Τέλεια. Η A.I. ήρθε για να σου λύσει αυτό το πρόβλημα.

Ποιο είναι το πιο παρεξηγημένο πράγμα γύρω από την A.I. στο marketing;

Το πιο παρεξηγημένο; Ωραία ερώτηση. Ότι η A.I. κάνει “όλα για σένα” και δεν χρειάζεται να σκεφτείς.

Πολλοί νομίζουν ότι απλά ανοίγεις ένα εργαλείο, πληκτρολογείς “γράψε μου ένα post” και… μπουμ, έκανες marketing.

Αλλά δεν είναι έτσι. Η A.I. δεν είναι μάγος. Είναι βοηθός. Και όπως κάθε καλός βοηθός, πρέπει να του πεις τι θέλεις, για ποιον, με ποιον στόχο.

Αν δεν έχεις καθαρό σκοπό, δεν θα πάρεις καθαρό αποτέλεσμα. Αν δεν έχεις στρατηγική, η A.I. θα σου δώσει “λίγο απ’ όλα”… και αυτό δεν πουλάει.

Το άλλο που παρεξηγούν, είναι ότι “γράφει απρόσωπα”. Όχι αυτό δεν ισχύει. Απρόσωπα γράφει όταν εσύ δεν ξέρεις ποια είναι η φωνή σου και η φωνή του brand ή της επιχείρησής σου. Η A.I. μπορεί να γράψει με πάθος, με χιούμορ, με συναίσθημα. Αλλά πρέπει να της το δείξεις πρώτα.

Οπότε όχι, η A.I. δεν είναι “ένας μαγικός συγγραφέας ή μαρκετίστας”. Είναι ο πιο πολύτιμος βοηθός σου, αρκεί να του δώσεις τις κατάλληλες οδηγίες.

Αν ξεκινούσα τώρα την επιχείρησή μου, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνω στο digital marketing;

Επίσης πολύ καλή ερώτηση. Μου δίνεις την ευκαιρία να πω κάτι πολύ σημαντικό και που πιστεύω ακράδαντα.

Το Νο1 πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να καταλάβεις ποιον θέλεις να βοηθήσεις και με τι.

Όχι “θέλω πελάτες”. Όχι “όποιος με βρει”. Όχι “όλοι”. Συγκεκριμένος άνθρωπος, με συγκεκριμένο πρόβλημα.

Από εκεί ξεκινάει το σωστό marketing. Γιατί αν μιλάς σε όλους, δεν ακούει κανείς. Αν όμως μιλήσεις ξεκάθαρα, με μια πρόταση που αγγίζει, τότε τραβάς προσοχή.

Και το digital marketing είναι αυτό ακριβώς: Να κερδίσεις την προσοχή. Να την κρατήσεις. Και να οδηγήσεις τον άλλον στη δράση.

Αυτό σημαίνει ότι πρώτα φτιάχνεις την προσφορά σου.

Μετά το μήνυμά σου. Και μετά, με τη βοήθεια της A.I., φτιάχνεις ένα απλό αυτοματισμό:

  • μια σελίδα,
  • ένα βίντεο,
  • ένα σύστημα ραντεβού,
    και ξεκινάς να επικοινωνείς κάθε μέρα με το κοινό σου.

Το digital marketing δεν έχει να κάνει με το να υπάρχεις απλά στα social media ή σε κάποια πλατφόρμα. Είναι να είσαι ξεκάθαρος. Και αν ξεκινήσεις σωστά, χτίζεις μια ροή πελατών από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.

Τι απαντάς σε αυτόν που λέει “έχω καλό προϊόν, δεν χρειάζομαι marketing”;

Ξέρεις τι λέω πάντα όταν κάποιος μου πει “έχω καλό προϊόν, δεν χρειάζομαι marketing”;

“Κι αν δεν το ξέρει κανείς; Τότε τι;”.

Γιατί, όσο καλό κι αν είναι αυτό που έχεις, αν δεν φτάσει στον σωστό άνθρωπο, στην κατάλληλη στιγμή, με τον σωστό τρόπο, είναι σαν να μην υπάρχει.

Και δεν το λέω για να τρομάξω τους επιχειρηματίες, το λέω γιατί το βλέπω κάθε μέρα.

Υπάρχουν εξαιρετικά προϊόντα στην Ελλάδα που δεν πουλάνε. Όχι γιατί δεν αξίζουν. Αλλά γιατί δεν τα είδε κανείς, δεν τα κατάλαβε κανείς, δεν τα εμπιστεύτηκε κανείς.

Και την ίδια στιγμή, βλέπεις μέτρια προϊόντα να κάνουν πάταγο — μόνο και μόνο επειδή επικοινώνησαν έξυπνα και σωστά την αξία τους. Το ίδιο ισχύει και για όσους παρέχουν υπηρεσίες.

Το marketing δεν είναι “να διαφημιστώ”. Είναι να βοηθήσω τον άλλον να λύσει το πρόβλημά του. Να νιώσει αυτό που νιώθω όταν μιλάω για το προϊόν μου.

Οπότε ναι — αν έχεις καλό προϊόν, χρειάζεσαι ακόμα περισσότερο marketing. Γιατί κάποιος εκεί έξω μπορεί να το χρειάζεται. Και περιμένει να το ακούσει. Γιατί του αξίζει να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Και αυτό… είναι ευθύνη της επιχείρησης.

Ποιες δουλειές του marketing κάνει καλύτερα η A.I. – και ποιες όχι;

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι απίστευτα χρήσιμη. Αλλά όχι για τα πάντα. Εκεί που λάμπει, είναι στις δουλειές που θέλουν:

  • Ταχύτητα (γράφεις 10 ιδέες σε 1 λεπτό)
  • Επανάληψη (π.χ. απαντήσεις, email follow-up, bots)
  • Ποικιλία (δοκιμές, εναλλακτικά κείμενα, A/B testing)

-Θες posts, τίτλους, διαφημιστικά κείμενα; Στο δίνει.

-Θες να γράψεις email που δεν είναι copy-paste από άλλους; Το κάνει.

-Θες να στήσεις ένα βασικό funnel, να οργανώσεις ιδέες, να πάρεις προτάσεις; Είναι εκεί.

Αλλά… Η A.I. δεν ξέρει τι πουλάς. Δεν ξέρει γιατί είσαι διαφορετικός. Δεν ξέρει σε ποιον μιλάς. Κι όσο “έξυπνη” κι αν είναι, δεν νιώθει. Δεν έχει βρεθεί απέναντι από τον πελάτη σου. Δεν έχει ακούσει τις αντιρρήσεις, τα “δεν έχω λεφτά”, τα “θα το σκεφτώ”.

Αυτά… τα ξέρεις εσύ. Γι’ αυτό λέω πάντα:

Εσύ βάζεις την κατεύθυνση. Η A.I. φροντίζει να την ακολουθήσεις πιο γρήγορα. Εσύ ξέρεις τον πελάτη. Η A.I. σε βοηθά να του μιλήσεις πιο καθαρά, πιο στοχευμένα, πιο συχνά.

Το πιο επικίνδυνο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να την αφήσεις να “κάνει για σένα marketing” χωρίς να έχεις στρατηγική.
Το πιο έξυπνο, είναι να την κάνεις σύμμαχο.

Και όταν το καταφέρεις αυτό, αρχίζουν να συμβαίνουν πολύ ωραία πράγματα.

Αν ένας επιχειρηματίας έχει μόνο 1 ώρα την εβδομάδα για marketing… πού να τη διαθέσει;

Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια. Όντως οι περισσότεροι επιχειρηματίες εκεί έξω, δεν έχουν χρόνο. Δεν προλαβαίνουν. Ασχολούνται μόνο 1 ώρα με το marketing της επιχείρησής τους.

Και η ερώτηση δεν είναι “τι προλαβαίνω να κάνω;” Η ερώτηση είναι: “Πού θα την επενδύσω για να φέρει πολλαπλάσιο αποτέλεσμα;”

Η απάντηση; Στο να δημιουργήσεις περιεχόμενο που μιλάει στον σωστό άνθρωπο. Όχι “ανεβάζω κάτι στο Instagram για να μην ξεχαστώ”. Αλλά:

  • Γράψε ένα post που αγγίζει ένα πραγματικό πρόβλημα του πελάτη σου
  • Στείλε ένα email που λέει κάτι που αξίζει να διαβαστεί
  • Τράβα ένα απλό video που δείχνει ποιος είσαι, τι πιστεύεις, και πώς μπορείς να βοηθήσεις

Εκεί είναι η δύναμη. Στο να χτίζεις σχέση.

Και ξέρεις τι κάνει την A.I. πολύτιμη; Ότι σου γλιτώνει χρόνο. Της δίνεις λίγες βασικές πληροφορίες, και σε βοηθά να βγάλεις 3-4 κομμάτια περιεχόμενο μέσα σε μισή ώρα. Οπότε έχεις και αποτέλεσμα, και συνέπεια.

  • Γιατί η συνέπεια… φέρνει εμπιστοσύνη.
  • Η εμπιστοσύνη φέρνει ραντεβού.
  • Και τα ραντεβού φέρνουν πωλήσεις.

Οπότε, αν έχεις μία ώρα, κάνε την να μετρήσει. Μίλα αληθινά. Πες κάτι που αξίζει. Και δώσε λόγο στον πελάτη να πει: “Αυτός με καταλαβαίνει. Θέλω να μιλήσουμε.”

Η A.I. βοηθάει ή απειλεί τα marketing agencies;

Εξαρτάται. Αν ένα agency έχει μείνει στο “ό,τι κάναμε πάντα”, αν πουλάει “ώρες εργασίας” χωρίς στρατηγική, αν γεμίζει το πακέτο του πελάτη με post και reports… τότε ναι — η A.I. το απειλεί. Και δίκαια.

Γιατί η A.I. κάνει αυτές τις δουλειές πιο γρήγορα, πιο φθηνά και πολλές φορές καλύτερα. Δεν κουράζεται, δεν κοστίζει ανά ώρα και βγάζει 10 ιδέες εκεί που πριν ήθελες μισή μέρα.

Αλλά… Αν το agency βλέπει τον ρόλο του ως στρατηγικό συνεργάτη του πελάτη, αν φέρνει όραμα, δομή και καθοδήγηση, αν χτίζει συστήματα και funnels με αρχή, μέση και τέλος, τότε η A.I. δεν είναι απειλή. Είναι ο απόλυτος σύμμαχος.

Η A.I. δεν αντικαθιστά ανθρώπους. Αντικαθιστά τη μετριότητα. Και αυτό ισχύει παντού.

Τα agencies που θα επιβιώσουν και θα ξεχωρίσουν τα επόμενα χρόνια είναι εκείνα που:

  • Δεν πουλάνε ώρες, πουλάνε αποτελέσματα
  • Δεν ασχολούνται μόνο με “ωραία εικόνα”, αλλά με πωλήσεις και στρατηγική

Σκέφτονται σαν συνεργάτες ανάπτυξης, όχι σαν “διαφημιστές”

Για αυτά τα agencies, η A.I. είναι το turbo. Το εργαλείο που τους δίνει παραγωγικότητα, ταχύτητα, ελευθερία και δημιουργικότητα.

Η πρόκληση είναι μία: Θα εξελιχθείς ή θα σε προσπεράσει η τεχνολογία;

Ποια είναι η πιο μεγάλη “παγίδα” όταν ξεκινάς να χρησιμοποιείς A.I. χωρίς καθοδήγηση;

Η πιο μεγάλη παγίδα είναι να πιστέψεις ότι η A.I. θα κάνει τα πάντα για σένα — ότι θα σκεφτεί, θα αποφασίσει και θα πουλήσει αντί για σένα. Δεν θα το κάνει.

Η A.I. δεν έχει στρατηγική, αν δεν της δώσεις εσύ. Δεν ξέρει τι ακριβώς πουλάς, γιατί είσαι διαφορετικός ή ποιος είναι ο ιδανικός σου πελάτης. Αν δεν ξέρεις ξεκάθαρα ποιος είσαι, σε ποιον μιλάς και τι υπόσχεσαι, θα σου δώσει ωραία κείμενα που δεν λένε τίποτα. Και δεν πουλάνε σε κανέναν.

Η δεύτερη παγίδα; Να χαθείς στα εργαλεία. Να παίζεις με prompts, apps, chatbots και πλατφόρμες… και στο τέλος της μέρας να μην έχεις ούτε ροή, ούτε πελάτες, ούτε σύστημα.

Η A.I. δεν λύνει το πρόβλημα του “δεν ξέρω τι κάνω”. Το πολλαπλασιάζει.

Γι’ αυτό χρειάζεσαι κατεύθυνση, πλαίσιο και ρυθμό. Κάποιον να σου πει: “Ξεκίνα από εδώ. Αυτό άφησέ το. Κάνε αυτό κάθε εβδομάδα.”

Για μένα, η A.I. δεν είναι παιχνίδι.  Είναι εργαλείο εξέλιξης. Αλλά όπως κάθε εργαλείο, θέλει να ξέρεις πώς να το κρατήσεις στα χέρια σου.

Έχεις φτιάξει δικά σου εργαλεία με A.I. — μπορείς να μας πεις ποια είναι αυτά και πώς τα εφαρμόζεις στις δικές σου επιχειρήσεις αλλά και στους πελάτες σου;

Ναι, και ομολογώ ότι είναι κάτι που με ενθουσιάζει πραγματικά. Γιατί δεν το κάναμε για “να έχουμε δικό μας εργαλείο”. Το κάναμε γιατί μας έλειπε κάτι που να μιλάει ελληνικά – και ουσιαστικά.

Ένα από τα πιο δυνατά projects που έχουμε δημιουργήσει είναι το SmartlyQ. Είναι ένα ελληνικό A.I. εργαλείο που φτιάξαμε για να βοηθάει επαγγελματίες, coaches, δημιουργούς και επιχειρήσεις να γράφουν περιεχόμενο με λίγα κλικ.

Δεν είναι “άλλο ένα content tool”. Είναι το δικό σου γραφείο marketing σε μορφή A.I. Με το SmartlyQ μπορείς να:

  • Γράψεις posts που ακούγονται σαν εσένα — όχι σαν ChatGPT
  • Δημιουργήσεις διαφημίσεις και emails που πουλάνε
  • Στήσεις landing pages, video scripts, ολόκληρα funnels, ακόμα κι αν δεν έχεις copywriter
  • Κρατήσεις συνοχή στη φωνή του brand σου, χωρίς να παιδεύεσαι

Το χρησιμοποιούμε καθημερινά:
– στο Appointmenteer, για την παραγωγή περιεχομένου
– στη Web-Net, για στρατηγικές καμπάνιες
– και φυσικά, το έχουμε δώσει σε πελάτες που δεν έχουν καμία τεχνική εμπειρία — και βλέπουν εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Η διαφορά φαίνεται αμέσως: λιγότερος χρόνος, πιο στοχευμένα κείμενα, καλύτερες διαφημίσεις, μεγαλύτερη συνέπεια.

Για μένα, η A.I. είναι η λύση σε ένα καθημερινό πρόβλημα: “Δεν έχω χρόνο, δεν ξέρω τι να γράψω, δεν ξέρω πώς να το πω.”

Και το SmartlyQ είναι η απάντησή μας σε αυτό. Πρακτική. Ελληνική. Αποτελεσματική.

Ξέρουμε ότι ετοιμάζεις να εκπαιδεύσεις και μια ολόκληρη κοινότητα για επιχειρηματίες που θέλουν να αξιοποιήσουν την A.I. σωστά. Τι ακριβώς ετοιμάζετε και ποιοι μπορούν να ωφεληθούν;

Αυτό που δημιουργούμε – και πλέον είναι διαθέσιμο – είναι κάτι που, ειλικρινά, θα έπρεπε να υπάρχει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα.

Μια πρακτική, προσγειωμένη και απόλυτα χρήσιμη κοινότητα για A.I., ειδικά φτιαγμένη για τον Έλληνα επιχειρηματία που θέλει να κάνει τη δουλειά του πιο έξυπνα, όχι πιο δύσκολα.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, διαθέτουμε και το Digital Masterclass: μια ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό group όπου μαθαίνεις πώς να βρίσκεις πελάτες, πώς να πουλάς, πώς να κάνεις το marketing σου πιο γρήγορο, πιο φθηνό και πιο αποδοτικό.

Κλείνοντας αυτή τη συνέντευξη, τι μήνυμα θέλεις να δώσεις στους Ηπειρώτες επιχειρηματίες;

Το πρώτο που θέλω να πω είναι: Εμείς οι Ηπειρώτες είμαστε από πάστα αντοχής. Από εκείνους που δεν τα παρατάνε. Και αυτό είναι τεράστιο πλεονέκτημα — αρκεί να μη γίνει παγίδα.

Γιατί σήμερα δεν αρκεί να παλεύεις. Πρέπει να παλεύεις έξυπνα.

Η τεχνολογία δεν είναι εχθρός. Είναι ευκαιρία. Και ειδικά η τεχνητή νοημοσύνη μάς δίνει, για πρώτη φορά, τη δυνατότητα να παίξουμε στα ίσια με πολύ μεγαλύτερους “παίκτες” — χωρίς να έχουμε τα ίδια μέσα ή τα ίδια budget.

Το μήνυμα μου είναι απλό: Μην φοβηθείς να δοκιμάσεις. Μην μείνεις πίσω επειδή κάτι σου φαίνεται καινούργιο.

Και αν νιώθεις ότι “δεν ξέρεις από αυτά”… να θυμάσαι: κανείς δεν γεννήθηκε έτοιμος. Όλοι ξεκινήσαμε από το “δεν έχω ιδέα”.

Κι εγώ από το μηδέν ξεκίνησα. Αλλά σήμερα — χάρη στην τεχνολογία, στη δουλειά και στους σωστούς ανθρώπους — μπορώ να βοηθάω άλλους να προχωράνε μπροστά.

Και θέλω να βλέπω περισσότερους Ηπειρώτες να τα καταφέρνουν.

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!