Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΠΑΣ Γιάννινα για τον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου – Η αποστολή
Με προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΠΕΑΚΙ ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΠΑΣ Γιάννινα για τον αγώνα με τον Εθνικό Κεραμιδίου αύριο Παρασκευή (22/11, 16:00).
Η τελυταία προπόνηση είχε ταχύτητες, ρόντο καθώς και δουλειά στις στημένες φάσεις, για να ολοκληρωθεί με οικογενειακό διπλό.
Ο Λεό ξεκίνησε τρέξιμο, ενώ ο Νικολιάς έμεινε στο γυμναστήριο.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Αριέλ Γκαλεάνο ανακοίνωσε την αποστολή η οποία αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές: Αθανασίου, Γκίνης, Αζίζ, Μίνα, Πάνος, Καλέμι, Δούμας, Ρίντερ, Λάμψιας, Μπακαδήμας, Μάντζης, Σόρια, Χάινριχ, Στσέποβιτς, Κύρκος, Λούπας, Αθανασίου.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033