ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Σχολιάζουν οι Βάσω Ρίζου και Ερμιόνη Τάτση, φιλόλογοι του φροντιστηρίου «ΟΜΙΛΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ»
ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ : Αριστοτέλης <<ΠΟΛΙΤΙΚΑ>> 17η Ενότητα και Επίκτητος <<ΔΙΑΤΡΙΒΑΙ>> 20η Ενότητα.
Ερώτηση Α1 : Απαιτούνταν καλή γνώση της μετάφρασης τόσο για το Α1 α (ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ) όσο και για το Α1 β ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ).
Ερώτηση Β1 – Β2 : Ερμηνευτικές ερωτήσεις που απαιτούσαν πολύ καλή γνώση και αξιοποίηση των ερμηνευτικών σχολίων του Φακέλου Υλικού.
Ερώτηση Β3 : Βατή ερώτηση εισαγωγής (αντιστοίχισης).
Ερώτηση Β4: α) Εύκολη ερώτηση αντιστοίχισης β) Εύκολη ερώτηση δημιουργίας δύο προτάσεων στα Νέα Ελληνικά.
Ερώτηση Β5 : Η σύγκριση του διδαγμένου κειμένου του Επίκτητου με κείμενο του Ε. Παπανούτσου σχετικά με τον ρόλο της προαίρεσης απαιτούσε κριτική προσέγγιση από τους μαθητές.
ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ : ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ Α 121, 1-4
Γ1: Στη μετάφραση του αποσπάσματος υπήρχε ένας μικρός βαθμός δυσκολίας, αν και δινόταν η μετάφραση ορισμένων λέξεων.
Γ2: Νοηματική ερώτηση : η απάντηση έπρεπε να στηριχτεί σε όλο το απόσπασμα.
Γ3 α), β): Εύκολες γραμματικές ασκήσεις.
Γ4 α) Εύκολη συντακτική άσκηση.
β) Συντακτική ερώτηση με πλάγιο λόγο χωρίς ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας.