ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

 

Σχολιάζουν οι Βάσω Ρίζου και Ερμιόνη Τάτση, φιλόλογοι του φροντιστηρίου «ΟΜΙΛΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ»

 

ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ : Αριστοτέλης <<ΠΟΛΙΤΙΚΑ>> 17η Ενότητα και Επίκτητος <<ΔΙΑΤΡΙΒΑΙ>> 20η  Ενότητα. 

 

Ερώτηση Α1 : Απαιτούνταν καλή γνώση της μετάφρασης τόσο για το  Α1 α (ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ)  όσο και για το Α1 β ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ).

 

Ερώτηση Β1 – Β2 : Ερμηνευτικές ερωτήσεις που απαιτούσαν πολύ καλή γνώση και  αξιοποίηση των ερμηνευτικών σχολίων του Φακέλου Υλικού. 

 

Ερώτηση Β3 : Βατή ερώτηση εισαγωγής (αντιστοίχισης). 

 

Ερώτηση Β4:  α) Εύκολη ερώτηση αντιστοίχισης  β) Εύκολη ερώτηση δημιουργίας δύο προτάσεων στα Νέα Ελληνικά. 

 

Ερώτηση Β5 : Η σύγκριση του διδαγμένου κειμένου του Επίκτητου με κείμενο του Ε. Παπανούτσου σχετικά με τον ρόλο της προαίρεσης απαιτούσε κριτική προσέγγιση από τους μαθητές.

 

ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ : ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ Α 121, 1-4

 

Γ1: Στη μετάφραση του αποσπάσματος υπήρχε ένας μικρός βαθμός δυσκολίας, αν και δινόταν η μετάφραση ορισμένων λέξεων.

 

Γ2: Νοηματική ερώτηση : η  απάντηση έπρεπε να στηριχτεί σε όλο το απόσπασμα.

 

Γ3 α), β): Εύκολες γραμματικές ασκήσεις.

 

Γ4 α) Εύκολη συντακτική άσκηση.

     β) Συντακτική ερώτηση με πλάγιο λόγο χωρίς ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας.



Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!