Την πρότασή τους για το Master Plan του λιμανιού Πρέβεζας , παρουσίασαν κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν το Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας, ο Μεταφορικος Συνεταιρισμός «Νικόπολη», ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός «Πρέβεζα», ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας και το ναυτικό πρακτορείο Βασιλείου Σαρδελή.
Στην παρουσίαση συμμετείχαν ο τεχνικός και ο νομικός σύμβουλος των Σωματείων κύριοι Πλέσιας και Χατζηλιάς αντίστοιχα οι οποίοι και ήταν οι βασικοί ομιλητές.
Εισαγωγικά ο πρόεδρος του Μεταφορικού Συναιτερισμού “Νικόπολη” Γαβριήλ Λελοβίτης μίλησε για λάθη στους χειρισμούς και “εν κρυπτώ” ενέργειες κατά τη διάρκεια της ψηφιακής διαβούλευσης για το Master Plan , τα οποία και τους οδήγησαν στη δημόσια παρουσίαση της πρότασης τους.
Η παρουσίαση έγινε από τον κ. Πλέσια που όπως και ο κ.Λελοβίτης, μίλησε για μια πρόταση συνεκτική που μπορεί να “ισορροπήσει” ανάμεσα στον εμπορικό και τον τουριστικό χαρακτήρα του λιμανιού.
Σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο των Επαγγελματιών σήμερα υπάρχει κατεύθυνση μείωσης της εμπορευματικής λειτουργίας του λιμανιού και η “υιοθέτηση” δύο ακραίων σεναρίων που είναι είτε η εκδίωξη της κρουαζιέρας είτε του εμπορικού λιμένα.
Ο κ.Πλέσιας υπογράμμισε ότι η συζήτηση για χρήση της ανατολικής προβλήτας δεν είναι ρεαλιστική αφού οι υποδομές θέλουν τουλάχιστον μια δεκαετία να κατασκευστούν ενώ η πρόταση που οι ίδιοι καταθέτουν για το νότιο λιμάνι προβλέπει και την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας με τοποθέτηση ειδικής πλωτής εξέδρας.
Ο νομικός σύμβουλος των Σωματείων κ.Χατζηλίας ανέφερε ότι παρά τις οχλήσεις τους, δεν στάθηκε δυνατή η επικοινωνία με τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου ,θέτοντας μια σειρά από ζητήματα- που όπως ανέφερε- προκύπτουν από την όλη διαδικασία.Ο κ.Χατζηλίας επικαλέστηκε πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ένα κρουαζιερόπλοιο(χωρίς επιβάτες) θα καταπλεύσει και θα μείνει για καιρό στο λιμάνι δημιουργώντας ερωτηματικά σχετικά με την σκοπιμότητα μιας τέτοιας ενέργειας.
Σύμφωνα με τον νομικό σύμβουλο εξάλλου η κρουαζιέρα στην Πρέβεζα βρίσκεται στα “σπάργανα” σε αντίθεση με το εμπορικό λιμάνι ενώ και ο ίδιος υπογράμμισε ότι η πρόταση που κατατίθεται είναι ρεαλιστική , συνεκτική και απόλυτα εφαρμόσιμη.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!