Πρέβεζα: Ο Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης σε διάλογο με τους Δημάρχους

Πρέβεζα: Ο Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης σε διάλογο με τους Δημάρχους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Στο πλαίσιο των επισκέψεών του στις έδρες των Περιφερειακών Ενοτήτων της Ηπείρου, με στόχο την άμεση επικοινωνία και συνεργασία με τους Δημάρχους των ΟΤΑ, ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας, Δρ. Ιωάννης Σάββας, βρέθηκε την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 στην Πρέβεζα, όπου πραγματοποίησε σειρά επαφών με τους αυτοδιοικητικούς φορείς της περιοχής.

Ουσιαστικός διάλογος με τους Δημάρχους της Π.Ε. Πρέβεζας

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην Πρέβεζα, παρουσία των Δημάρχων Πρέβεζας Νικόλαου Γεωργάκου, Πάργας Νικόλαου Ζαχαριά και Ζηρού Γιώργου Γιολδάση. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, συζητήθηκαν ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, καθώς και ειδικά θέματα που αφορούν κάθε δήμο ξεχωριστά.

Ο κ. Σάββας τόνισε τη σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και των Δήμων, επισημαίνοντας ότι:

«Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση αντιμετωπίζει τους Δημάρχους ως συνεργάτες, σε μια κοινή πορεία για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς τους πολίτες».

Συνεννόηση για ζητήματα νομιμότητας και διοικητικών διαδικασιών

Ανάμεσα στα θέματα που τέθηκαν στη συζήτηση ήταν και ο έλεγχος νομιμότητας των αποφάσεων των ΟΤΑ, καθώς και οι διοικητικές διαδικασίες που αφορούν τις υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να προωθήσουν μια από κοινού αντιμετώπιση των ζητημάτων, με γνώμονα τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα, αναγνωρίζοντας παράλληλα ότι είναι «εύλογο να υπάρχουν διαφωνίες», στο πλαίσιο του δημοκρατικού διαλόγου.

Επαφή με τους εργαζόμενους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης

Μετά το πέρας της συνάντησης με τους Δημάρχους, ο Γραμματέας είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εργαζόμενους που υπηρετούν στις τοπικές υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην Πρέβεζα. Ο κ. Σάββας αναφέρθηκε στην προσφορά των υπαλλήλων και στη συμβολή τους στη λειτουργία της διοίκησης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη συντονισμένης προσπάθειας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google