Ψηφιακή εποχή για την ύδρευση στα Βόρεια Τζουμέρκα: Σε εξέλιξη το σύστημα Τηλεμετρίας
Σε φάση υλοποίησης βρίσκεται το νέο σύστημα τηλεμετρίας ύδρευσης στον Δήμο Βορείων Τζουμέρκων, με στόχο τον απόλυτο έλεγχο και την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων. Ήδη τα πρώτα 26 σημεία έχουν συνδεθεί στο κεντρικό σύστημα, δίνοντας τη δυνατότητα σε υπάλληλο του δήμου να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση των υποδομών.
Η δεύτερη φάση του έργου αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης. «Έχουμε πέσει με τα μούτρα στην υποδομή για το θέμα της ύδρευσης», δηλώνουν χαρακτηριστικά στελέχη του δήμου, υπογραμμίζοντας ότι απαιτείται ακόμη πολλή δουλειά για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου.
Σε μία εποχή που η κλιματική αλλαγή φέρνει μπροστά δύσκολες προκλήσεις, η τοπική αυτοδιοίκηση δίνει έμφαση στην προστασία και αξιοποίηση των φυσικών πόρων. «Σεβόμαστε τους υδάτινους πόρους και παλεύουμε για τη σωστή ποιότητα νερού», είναι το μήνυμα της δημοτικής αρχής, που επενδύει σε τεχνολογικές λύσεις με γνώμονα τη βιωσιμότητα και τη δημόσια υγεία.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033