Ξεκινά οριστικά η κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, έπειτα από την ψήφιση της τροποποίησης της σύμβασης, που ολοκληρώνει τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο. Ένα έργο πνοής ιδιαίτερα για την Ήπειρο που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, συνολικού μήκους 70,5 χλμ, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης τα τρία (3) έτη και θα περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των λοιπών οδικών συνδέσεων.

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική εξέλιξη που θα ενισχύσει την ανάπτυξη της περιοχή μας και θα ενθαρρύνει νέες εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Το πιο σοβαρό όμως είναι ότι ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος σημαίνει γρήγορες, ασφαλείς και φιλικές στο περιβάλλον μετακινήσεις από την Αθήνα στην Μακεδονία και την Ήπειρο και το αντίστροφο και καλύτερες συνδέσεις με την Ιταλία μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, τα Δυτικά Βαλκάνια και μέσω αυτών στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.

Η κατασκευή του βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους Ελληνικούς Άξονες,  δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή και προχωρά με γοργούς ρυθμούς.

Αξίζει να θυμηθούμε πως η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πολέμησε λυσσαλέα, για πολλά χρόνια τα έργα Παραχώρησης. Το συγκεκριμένο έργο παραχώρησης έπρεπε στο σύνολό του να είχε παραδοθεί πολύ νωρίτερα. Όμως επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τα έργα ουσιαστικά σταμάτησαν το πρώτο εξάμηνο του 2015 έως το 2019. Ένα ακόμα μεγάλο έργο που καθυστερούσε επί χρόνια, ξεκινά. Η σημερινή Κυβέρνηση είναι των έργων και όχι των λόγων.

Σπύρος Κωνσταντόπουλος Πολιτικός Μηχανικός

Τομεάρχης Υποδομών και Περιβάλλοντος ΔΕΕΠ Ιωαννίνων

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!