Τα σούπερ μάρκετ φαίνεται πως εξετάζουν το ενδεχόμενο κατάργησης των οικογενειακών συσκευασιών σε διάφορα προϊόντα, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή και την αποφυγή παραπλανητικών προσφορών.
Η νέα πρόταση περιλαμβάνει τη διατήρηση μόνο των μεμονωμένων συσκευασιών στα ράφια, ενώ οι προσφορές, όπως για παράδειγμα η προσφορά “3+1 δώρο”, θα αναγράφονται στο ταμπελάκι του προϊόντος, αλλά θα εφαρμόζονται μόνο κατά την πληρωμή στο ταμείο.
Ένα παράδειγμα παραπλανητικής έκπτωσης που αναφέρεται αφορά προσφορά σοκολάτας σε πακέτο “3+1 δώρο”, η οποία κοστίζει πάνω από 3 ευρώ, ενώ αν ο καταναλωτής αγοράσει τις σοκολάτες μεμονωμένα, η τιμή της καθεμίας είναι 1 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής ενδεχομένως να εξυπηρετείται καλύτερα αγοράζοντας τρεις ή τέσσερις σοκολάτες ξεχωριστά, παρά σε προσφορά.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.