Για το θέμα της ολοκλήρωσης των μελετών βελτίωσης του οδικού άξονα Καλπάκι – Κόνιτσα και την ένταξή του σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, είχε ζητήσει να ενημερωθεί ο Σταύρος Καλογιάννης από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κ. Καραμανλή, με νέα Ερώτησή του (αρ. πρωτ. 5476/2021), που είχε καταθέσει στη Βουλή.

Όπως είναι γνωστό, το 2012 ο Σταύρος Καλογιάννης ως αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών είχε εγκρίνει τη διάθεση πίστωσης 2.000.000 ευρώ για την εκπόνηση των μελετών του άξονα Καλπάκι – Κόνιτσα.

Την περίοδο 2015 – 2019, επί Κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ– ΑΝΕΛ, κανένα νέο έργο υποδομής στη χώρα δεν ωρίμασε, δυστυχώς, από τεχνική και χρηματοδοτική άποψη, ούτε ξεκίνησε να κατασκευάζεται. Το έργο Καλπάκι – Κόνιτσα δεν αποτέλεσε εξαίρεση.

Όμως ο βελτιωμένος, από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικών και σε επίπεδο οδικής ασφάλειας, άξονας Καλπάκι – Κόνιτσα, θα δώσει ώθηση στην διαπεριφερειακή σύνδεση Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας, θα τονώσει τις μεταφορές, τον τουρισμό, το εμπόριο και θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για τους Δήμους Κόνιτσας και Πωγωνίου, ως συνέχεια της Ιόνιας Οδού. Για τους λόγους αυτούς είναι αναγκαία η προώθησή του.

Απαντώντας (αρ. πρωτ. 147129/2021) στον Σταύρο Καλογιάννη, ο Υπουργός Υποδομών κ. Καραμανλής αναφέρει ότι:

«Εξακολουθούν να εκκρεμούν οι εγκρίσεις της μελέτης των Τεχνικών Έργων και του Κτηματολογίου. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 33,6 εκατομμύρια € (με ΦΠΑ) βάσει της σχετικής εγκεκριμένης Οριστικής μελέτης Οδοποιίας.

Με την ολοκλήρωση και ωρίμανση των μελετών, θα εξεταστεί η ένταξη σε ανάλογο πρόγραμμα χρηματοδότησης για τη δημοπράτηση του έργου».

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!