Στο Πανεπιστήμιο κρίνεται το μέλλον της Ογκολογικής Κλινικής του ΠΓΝΙ
Η διαδικασία επιλογής διευθυντή στην Ογκολογική Κλινική του ΠΓΝΙ συνεχίζεται μετά την πρώτη αρνητική ψηφοφορία για τον νυν διευθυντή, ενώ αναμένεται και το πόρισμα της πειθαρχικής έρευνας.
Η λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει τους τελευταίους μήνες στην Ογκολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, φαίνεται πως θα δοθεί από το Πανεπιστήμιο…
Δεν πρόκειται για κάτι παράδοξο αλλά για την προβλεπόμενη διαδικασία ανάθεσης καθηκόντων διευθυντή της Κλινικής από τον Τομέα και το Τμήμα της Ιατρικής του Πανεπιστημίο Ιωαννίνων. Εκεί ο κ. Στέργιος Μπούσιος, ο νυν Διευθυντής της Ογκολογικής Κλινικής του ΠΓΝΙ, υπέστη σήμερα μια πρώτη ήττα σε εκλογική διαδικασία του Παθολογικού Τομέα – χρειαζόταν το 1/3 των εκλεκτόρων – και έπεται η δεύτερη διαδικασία της Συγκλήτου πια, και τα καθήκοντα του Διευθυντή της Ογκολογικής Κλινικής πρόκειται να ανατεθούν σε άλλον καθηγητή-γιατρό.
Την ίδια ώρα, αναμένεται να έρθει εντός των ημερών, το πόρισμα για την προκαταρκτική εξέταση που διενεργείται σχετικά με τα όσα έχουν καταγγελθεί ότι συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες στην Ογκολογική Κλινική, και εφόσον είναι επιβαρυντικό για τον νυν Διευθυντή σε σχέση με την κατηγορία της διαρροής προσωπικών δεδομένων σε τρίτους κτλ., τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033