Στο πλευρό των αγροτών με ψήφισμα ο Δήμος Ιωαννιτών
Ψήφισμα συμπαράστασης από το δημοτικό συμβούλιο Ιωαννίνων αποφασίστηκε να εκδοθεί για τις κινητοποιήσεις των αγροτών, μετά από εισήγηση του Δημάρχου Ιωαννίνων Θωμά Μπέγκα, το βράδυ της Τετάρτης, ο οποίος Δήμαρχος εξέφρασε την αλληλεγγύη του στους αγώνες που κάνουν οι άνθρωποι της παραγωγής στα Γιάννενα, την Ήπειρο και όλη την Ελλάδα.
Ο Δήμαρχος ενημέρωσε το Σώμα ότι την περασμένη Κυριακή βρέθηκε στο μπλόκο που έστησαν οι αγρότες στον κόμβο του αεροδρομίου όπου είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με εκπροσώπους τους, εκφράζοντας την πλήρη κατανόηση και στήριξη του Δήμου Ιωαννιτών στα δίκαια αιτήματα του πρωτογενούς τομέα, ο οποίος –όπως τόνισε– «αποτελεί βασικό πυλώνα της τοπικής οικονομίας και της κοινωνικής συνοχής».
«Βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους που παράγουν, στηρίζουν την τοπική οικονομία και κρατούν ζωντανή την ύπαιθρο. Η πολιτεία οφείλει να δώσει άμεσες λύσεις. Ο Δήμος Ιωαννιτών θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να ενισχύσει τη φωνή των αγροτών και κτηνοτρόφων και θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε δίκαιο αίτημα του πρωτογενούς τομέα, που πλήττεται σοβαρά τα τελευταία χρόνια», είπε μεταξύ άλλων στην παρέμβαση του ο κ. Μπέγκας.
Να μείνει μόνο η στήριξη στις διεκδικήσεις των αγροτών χωρίς επικρίσεις και αξιολογήσεις πολιτικές ζήτησε για το ψήφισμα ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Δημήτρης Παπαγεωργίου.
(φωτογραφία αρχείου)
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033