Ο τρόπος που θα γίνεται είναι πάρα πολύ απλός, ανέφερε η κ. Καρποδίνη.

Σύμφωνα με την περιγραφή της, ο ασθενής κάνει την αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας του ΕΟΠΥΥ και για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση υπολογιστών, υπάρχει γραφείο εξυπηρέτησης των πολιτών στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και σε όλα τα σημεία διανομής, καθώς και τηλεφωνική υποστήριξη, το 1 81 81 που αναλαμβάνει να υλοποιήσει το αίτημα για λογαριασμό του ασθενούς. Το μόνο που χρειάζεται είναι ο ασθενής να διαθέτει ηλεκτρονική συνταγή και άυλη γνωμάτευση και όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει ο Οργανισμός.

Αφορά όλους τους ασθενείς, ανεξαρτήτως πάθησης και φαρμακευτικής αγωγής, που λαμβάνουν την αγωγή τους από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.

«Αρκεί οι ίδιοι να επιθυμούν και να επιλέγουν αυτή την υπηρεσία. Είναι πάνω από 120 χιλιάδες ασθενείς, περίπου 139 χιλιάδες τον μήνα. Και να σημειώσουμε ότι το 41% των ασθενών λαμβάνει φάρμακα για σοβαρά χρόνια νοσήματα, ογκολογικά, μεταμοσχευμένους, αιμοκαθαρόμενους, νευρολογικές παθήσεις, παθήσεις μυοσκελετικού συστήματος, νεοπλασίες» σημείωσε.

«Αυτή τη στιγμή λοιπόν, θα μπαίνει ο ασθενής μέσα και θα δηλώνει τον αριθμό της συνταγής του. Αν η συνταγή του είναι δίμηνη, μπορεί και εκτελείται όπως εκτελείται και στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ άπαξ. Αν είναι τρίμηνη ή εξάμηνη θα πρέπει μετά με το νέο αριθμό της επόμενης συνταγής να ξανακάνει το αίτημα» εξήγησε η κ. Καρποδίνη.

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!