Την επαναφορά των “δώρων” διεκδικούν και οι Αστυνομικοί Υπάλληλοι των Ιωαννίνων
Την Δευτέρα 10/2/2025 αντιπροσωπεία της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ιωαννίνων ανταποκρινόμενη σε πρόσκληση του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ιωαννίνων συμμετείχε σε εκδήλωση με θέμα την άμεση επιστροφή των δώρων στο δημόσιο.
Ως Ένωση δήλωσε την στήριξή της σε αυτή την διεκδίκηση δηλώνοντας την αναγκαιότητα της άμεσης επανανομοθέτησης και επαναφοράς του 13ου και 14ου μισθού, κάτι το οποίο εκφράστηκε και κατά το τελευταίο Δ.Σ. της ΠΟΑΣΥ όπου ομόφωνα αποφασίστηκε, η Ομοσπονδία των Αστυνομικών να κινήσει κάθε ενδεικνυόμενη νομική ενέργεια, προκειμένου να συμμετάσχει στην ανοιγείσα δική ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033