Το έθιμο με τα πολυσπόρια αναβίωσε και φέτος ο Δήμος Πρέβεζας
Τα παραδοσιακά πολυσπόρια το αγαπημένο έδεσμα των Εισοδίων της Θεοτόκου προσέφερε σήμερα ο Δήμος της Πρέβεζας στο χώρο της Λαϊκής Αγοράς.
Παρασκευασμένα με τον παραδοσιακό τρόπο από υπαλλήλους του Δήμου και εθελοντές τα πολυσπόρια έφτασαν σε κάθε σπίτι της πόλης.
Ευχές με τον κόσμο που έσπευσε να γευτεί το νόστιμο παραδοσιακό έδεσμα αντάλλαξαν ο αντιδήμαρχος Λεωνίδας Αργυρός και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Γιάννης Βέργος, υπογραμμίζοντας πόσο σημαντικό είναι να κρατάμε τα ήθη τα έθιμα και τις παραδόσεις.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033