To ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ευχαριστεί για τη στήριξη
Το ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ στο πλαίσιο εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών ευχαριστεί όλους όσους στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν οικονομικά και ηθικά τις δράσεις καθώς και το έργο που επιτελείται στο ΚΕΘΕΑ στα Ιωάννινα.
Ιδιαίτερα ευχαριστεί το ΚΕΘΕΑ θερμά: τους Περιφέρεια Ηπείρου, Δήμο Ιωαννιτών, Δημοτικό Ραδιόφωνο Ιωαννίνων, το μουσικό συγκρότημα Move the sun και το μουσικό συγκρότημα Ushala.
“Ελπίζουμε να σας έχουμε στο πλευρό μας στο δύσκολο έργο της απεξάρτησης και της κοινωνικής επανένταξης, που συντελείται εδώ και πολλά χρόνια. Κάθε μορφή συμπαράστασης, ηθική και υλική, είναι για εμάς ανεκτίμητη. Τέλος ευχαριστούμε τους εθελοντές μας και όλους τους συμπολίτες μας που όλα αυτά τα χρόνια στέκονται δίπλα μας” καταλήγει η ανακοίνωση.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033