Στη στρατηγική της Ε.Ε. που φαίνεται να βάζει οριστικό φρένο στη χρηματοδότηση αυτοκινητοδρόμων και να προωθεί τις σιδηροδρομικές συνδέσεις εδράζεται αυτή τη φορά η επαναφορά του αιτήματος από φορείς της Ηπείρου για την κατασκευή της αποκαλούμενης σιδηροδρομικής Εγνατίας.

Η συγκεκριμένη στρατηγική θέτει πιθανόν οριστικά εκτός ευρωπαϊκής χρηματοδότησης την επέκταση της Ιόνιας μέχρι την Κακαβιά και τη σύνδεση με την Πρέβεζα. Ταυτόχρονα όμως δίνει τη δυνατότητα διεκδίκησης κονδυλίων καθώς όπως επισημαίνεται ο σιδηροδρομικός τομέας συμβάλλει στην κοινωνική, οικονομική και εδαφική συνοχή, τόσο ως τοπική και περιφερειακή δημόσια υπηρεσία όσο και ως υπηρεσία μεγάλης δυνατότητας και μεγάλων αποστάσεων για επιβάτες και εμπορεύματα.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!