Τραγωδία στην Ξάνθη: Νεκρό νεογέννητο σε εγκαταλελειμμένο σπίτι — Συνελήφθη η μητέρα (βίντεο)
Νεκρό νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη. Η μητέρα συνελήφθη, ενώ αναμένεται νεκροτομή για τα αίτια θανάτου.
Νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η μητέρα του βρέφους συνελήφθη και κατηγορείται για έκθεση σε κίνδυνο.
Αναμένεται νεκροψία-νεκροτομή ώστε να αποσαφηνιστούν τα αίτια του θανάτου, αν δηλαδή γεννήθηκε νεκρό το μωρό ή συνέβη κάτι μετά τη γέννησή του.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033