Ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης στο παλιό Δημοτικό Σχολείο Καρτερίου
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες αποκατάστασης της στέγης και ευπρεπισμού του παλιού Δημοτικού Σχολείου Καρτερίου, με στόχο την αξιοποίηση του ιστορικού κτιρίου και την επαναλειτουργία του.
Ξεκίνησαν οι εργασίες για την αποκατάσταση της στέγης και τον συνολικό ευπρεπισμό του παλιού Δημοτικού Σχολείου Καρτερίου, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας που πλέον υλοποιείται.
Τελικός στόχος είναι, μέσα από τη συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων, ο χώρος να αποκτήσει και πάλι ζωή και να αξιοποιηθεί με τρόπο που θα αναδείξει τόσο την ιστορική του αξία όσο και τη μοναδική γεωγραφική του θέση και τη φυσική ομορφιά της περιοχής.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033