Τo Φισκάρδο του Δήμου Σάμης, η Πέρδικα του Δήμου Ηγουμενίτσας και η Αρναία του Δήμου Αριστοτέλη είναι οι τρεις ελληνικές υποψηφιότητες που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στον διαγωνισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ), “Best Tourism Villages”, όπως αποφάσισε η ειδική επιτροπή που συνέστησε η υφυπουργός Τουρισμού αρμόδια για τις ειδικές μορφές Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.
Στόχος του “Best Tourism Villages” είναι να αναδείξει εξαιρετικά παραδείγματα προορισμού για αγροτουρισμό. Το υπουργείο Τουρισμού συμμετέχει στον διαγωνισμό για δεύτερη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο της προώθησης του ελληνικού αγροτουριστικού προϊόντος σε περιοχές με πληθυσμό μέχρι 15.000 κατοίκους, με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.
Τo Φισκάρδο του Δήμου Σάμης, η Πέρδικα του Δήμου Ηγουμενίτσας και η Αρναία του Δήμου Αριστοτέλη είναι οι τρεις ελληνικές υποψηφιότητες που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στον διαγωνισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ), “Best Tourism Villages”, όπως αποφάσισε η ειδική επιτροπή που συνέστησε η υφυπουργός Τουρισμού αρμόδια για τις ειδικές μορφές Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.
Στόχος του “Best Tourism Villages” είναι να αναδείξει εξαιρετικά παραδείγματα προορισμού για αγροτουρισμό. Το υπουργείο Τουρισμού συμμετέχει στον διαγωνισμό για δεύτερη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο της προώθησης του ελληνικού αγροτουριστικού προϊόντος σε περιοχές με πληθυσμό μέχρι 15.000 κατοίκους, με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.
«Χαιρετίζω τις φετινές ελληνικές υποψηφιότητες» δήλωσε η κ. Ζαχαράκη, προσθέτοντας πως αγροτουρισμός μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εθνική οικονομία, στις τοπικές κοινότητες, στη διατήρηση του παραδοσιακού τρόπου ζωής, στην ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, στην ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου μιας περιοχής, αλλά και στη δημιουργία νέων, καλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας σε καινούριους κλάδους και τομείς, που θα κάνουν τους νέους να θέλουν να μείνουν και να δημιουργήσουν στον τόπο τους.
«Από την πλευρά μας, ενισχύουμε στρατηγικά τον αγροτουρισμό, ισχυροποιώντας το ελληνικό τουριστικό brand, με την ανάδειξη της ξεχωριστής -αυθεντικής- του ταυτότητας και των στοιχείων εκείνων που τη συνθέτουν. Εργαζόμαστε σκληρά -από κοινού με την Αυτοδιοίκηση και τις τοπικές κοινωνίες- και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα επαναλάβουμε τον περσινό μας θρίαμβο, που οδήγησε στην επιλογή του Σουφλίου στον κατάλογο των ”best tourism villages” και της δυτικής Σάμου στο πρόγραμμα αναβάθμισης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού» πρόσθεσε.

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!