Διακοπή νερού στο κέντρο των Ιωαννίνων, λόγω βλάβης
Η ΔΕΥΑ Ιωαννίνων κάνει γνωστό ότι σήμερα 31/01/2025, υπάρχει διακοπή νερού στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Ναπολέοντος Ζέρβα, Ακαδημίας, Αράπη και Σαλαμάγκα, λόγω σοβαρής βλάβης που προκλήθηκε στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης, η οποία θα διαρκέσει έως τις μεσημβρινές ώρες.
Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΙ εργάζονται για αποκατάσταση της βλάβης.
Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ελαχιστοποιηθεί το χρονικό διάστημα της διακοπής.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033