Περιφερειακό Συμβούλιο την άλλη Τρίτη, με ΟΠΕΚΕΠΕ στο κυρίως “πιάτο”
Την ερχόμενη Τρίτη θα γίνει κουβέντα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ στο Περιφερειακό Συμβούλιο Ηπείρου, όπως δεσμεύτηκε ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Περιφερειακής Επιτροπής.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033