Περιφερειακό Συμβούλιο την άλλη Τρίτη, με ΟΠΕΚΕΠΕ στο κυρίως “πιάτο”

Περιφερειακό Συμβούλιο την άλλη Τρίτη, με ΟΠΕΚΕΠΕ στο κυρίως

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Την ερχόμενη Τρίτη θα γίνει κουβέντα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ στο Περιφερειακό Συμβούλιο Ηπείρου, όπως δεσμεύτηκε ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Περιφερειακής Επιτροπής.

 

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google