Σφοδρή παρέμβαση Τζούφη για το πόρισμα της ΕΑΔ: Η Ήπειρος δεν είναι «κτήμα» κανενός

Σφοδρή παρέμβαση Τζούφη για το πόρισμα της ΕΑΔ: Η Ήπειρος δεν είναι «κτήμα» κανενός

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Πολύ σκληρή γλώσσα χρησιμοποιεί η βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Αριστεράς Μερόπη Τζούφη για το Πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας αναφορικά με την Περιφέρεια Ηπείρου και τα καταγραφόμενα 14 πειθαρχικά παραπτώματα του Περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη και άλλων στελεχών της Περιφέρειας.

Σε ανακοίνωσή της η βουλευτής της “Νέας Αριστεράς” υιοθετεί για πρώτη φορά τόσο οξύ τόνο κατά της διοίκησης Καχριμάνη και υποστηρίζει πως η Ήπειρος βρίσκεται στο προσκήνιο για όλους τους λάθους λόγους… Είναι η μόνη ως τώρα παρέμβαση για το θέμα που απασχολεί εδώ και καιρό την Ήπειρο, η οποία παρέμβαση εκφράζεται από εκπρόσωπο της κεντρικής πολιτικής σκηνής.

Το πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας για την Περιφέρεια Ηπείρου επιβεβαιώνει σοβαρές καταγγελίες για αδιαφάνεια και αυθαιρεσία, αναφέρει η βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Αριστεράς. Όπως τονίζει, πρόκειται για ένα δίκτυο εξυπηρετήσεων και κατατμήσεων έργων εκατομμυρίων ευρώ, με απευθείας αναθέσεις, παρεμβάσεις εκτός διοικητικών ορίων και εργολαβίες χωρίς περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Ειδική αναφορά γίνεται και σε φωτογραφικές συμβάσεις μεταφοράς των ολυμπιακών εγκαταστάσεων του κλειστού ξιφασκίας. Η κα Τζούφη καλεί την κυβέρνηση να σταματήσει να παρέχει πολιτική κάλυψη σε φαινόμενα κακοδιαχείρισης και ζητά ένα νέο μοντέλο διοίκησης με διαφάνεια, δημοκρατία και κοινωνική λογοδοσία.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Μερόπης Τζούφη αναφέρει τα εξής:

“Το πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας για την Περιφέρεια Ηπείρου επιβεβαιώνει με τον πλέον επίσημο τρόπο όσα εδώ και καιρό καταγγέλλονται από πολίτες, εργαζόμενους, αυτοδιοικητικούς και δημοσιογράφους: ένα δίκτυο αδιαφάνειας και αυθαιρεσίας, με εξυπηρέτηση ημετέρων και πλήρη απουσία λογοδοσίας – υπό την πολιτική προστασία της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Οι παραβάσεις που καταγράφονται είναι εξαιρετικά σοβαρές και αφορούν:

• Κατατμήσεις και απευθείας αναθέσεις έργων εκατομμυρίων ευρώ,
• Παράνομες παρεμβάσεις εκτός διοικητικών ορίων,
• Εργολαβίες χωρίς περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις,
• Φωτογραφικές συμβάσεις για μεταφορά ολυμπιακών εγκαταστάσεων,

Πρόκειται για μια αντίληψη εξουσίας που δεν υπηρετεί τον πολίτη, αλλά αναπαράγει τα χειρότερα χαρακτηριστικά του πελατειακού κράτους.

Η υπόθεση βρίσκεται πλέον στα χέρια της Δικαιοσύνης, καθώς το πόρισμα έχει διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Εφετών για ποινική αξιολόγηση, ενώ κινείται και η πειθαρχική διαδικασία. Αυτό όμως δεν αρκεί. Η κυβέρνηση δεν μπορεί να σιωπά. Όσο παρέχει πολιτική κάλυψη σε φαινόμενα αυθαιρεσίας και διαχείρισης του δημοσίου σαν να πρόκειται για ιδιωτική περιουσία, συναινεί στην υποβάθμιση της δημοκρατίας.

Η Ήπειρος δεν αντέχει άλλη διοικητική απαξίωση και κατασπατάληση δημόσιων πόρων. Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο διοίκησης: με διαφάνεια, δημοκρατία και κοινωνική λογοδοσία. Χρειάζεται ανάπτυξη με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο – όχι εργολαβίες, αυθαιρεσίες και εξυπηρετήσεις.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι αναγκαία η ενεργοποίηση της κοινωνίας των πολιτών και η συγκρότηση τοπικών μετώπων υπεράσπισης του δημοσίου συμφέροντος. Για να μη θεωρηθεί ποτέ ξανά η Ήπειρος ως «κτήμα» κανενός.

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google