Στάση εργασίας στον Δήμο Ιωαννιτών την Παρασκευή, για την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών καθαριότητας

Στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του Δήμου Ιωαννιτών, αντιδρώντας στην προωθούμενη ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας σε ιδιώτες.

Στάση εργασίας στον Δήμο Ιωαννιτών την Παρασκευή, για την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών καθαριότητας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας προκήρυξε για την Παρασκευή 26 Ιουνίου ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων, αντιδρώντας στην πολιτική περαιτέρω ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου Ιωαννιτών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο, στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Ιωαννιτών την Παρασκευή 26 Ιουνίου πρόκειται να τεθεί προς ψήφιση η ιδιωτικοποίηση της αποκομιδής και μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων, καθώς και της υπηρεσίας πλύσης κάδων απορριμμάτων.

Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων δεν πρέπει να ανατίθενται σε εργολάβους, τονίζοντας πως οι υπηρεσίες καθαριότητας χρειάζονται στελέχωση με προσωπικό, επισκευή και συντήρηση του μηχανολογικού εξοπλισμού και σταδιακή ανανέωση του στόλου οχημάτων, ώστε τα οφέλη να επιστρέφουν στους δημότες.

Όπως αναφέρουν, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας και με πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής, επισήμαναν ότι το πλυντήριο κάδων, το οποίο επανήλθε σε λειτουργία έπειτα από δύο χρόνια καθυστέρησης, μπορεί πλέον να καλύψει τις ανάγκες της υπηρεσίας, χωρίς να απαιτείται σύμβαση με εργολάβο. Παράλληλα, εκτιμούν ότι και η αποκομιδή των ογκωδών αντικειμένων θα μπορούσε να πραγματοποιείται από τις υπηρεσίες του Δήμου, με ορθολογική διαχείριση προσωπικού και οχημάτων.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων σημειώνει ακόμη ότι η αποτελεσματική λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών προϋποθέτει πολιτικό σχεδιασμό, επαρκή στελέχωση, συντήρηση του εξοπλισμού και ανανέωση του στόλου, υποστηρίζοντας ότι η υποστελέχωση οδηγεί τελικά στην ανάθεση υπηρεσιών σε ιδιώτες. Παράλληλα, εκφράζει την αντίθεσή του στη γενικότερη κατεύθυνση που, όπως αναφέρει, ακολουθεί η κεντρική διοίκηση ως προς τις κοινωνικές υπηρεσίες και καλεί τη Δημοτική Αρχή να στηρίξει τον δημόσιο χαρακτήρα της υπηρεσίας καθαριότητας.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων αποφάσισε την πραγματοποίηση στάσης εργασίας την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, από τις 12:00 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας, για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου Ιωαννιτών, καθώς και συγκέντρωση διαμαρτυρίας μετά τις 12:00 έξω από το Δημαρχείο.

Στην ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος δηλώνει ότι διεκδικεί τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της υπηρεσίας καθαριότητας, τη μη απόλυση συμβασιούχων εργαζομένων και την πραγματοποίηση προσλήψεων μόνιμου προσωπικού.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google