Στο κλειστό γυμναστήριο Καλπακίου η τελετή υπογραφής της σύμβασης για το Γιάννενα-Κακαβιά
Στο κλειστό γυμναστήριο του Καλπακίου στις 13:00 θα γίνει η τελετή υπογραφής της σύμβασης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και εταιρείας ΑΒΑΞ, αναδόχου του οδικού έργου Γιάννενα-Καλπάκι-Κακαβιά.
Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών το μεσημέρι της Τετάρτης, θα μπει ο θεμέλιος λίθος για ένα έργο που ζητά η Ήπειρος και ο Νομός Ιωαννίνων εδώ και περίπου 20 χρόνια…
Η ανακοίνωση για την οριστικοποίηση του τόπου και της ώρας υπογραφής της σύμβασης έγινε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033